Mitt nye prosjekt – ‘Intime mops’

Som nevnt tidligere i dag i innlegget ‘Jeg maler – livet er ikke for pyser’, var jeg på malekurs i dag. Terapi. Og der gjorde jeg “ferdig” mine to ‘Kampfisk-bilder’ (se tidligere innlegg).

Det jeg ikke fortalte var at jeg begynte på et nytt bilde. Planen var å lage en serie på fire bilder, fire ‘Kampfisk-bilder’. Men det viste seg at hun lederen for kurset hadde bestilt feile lerreter. Så den størrelsen jeg bruker på ‘Kampfisk-bildene’ var der tomt for. Så da måtte jeg finne på noe annet.

Så nå har jeg begynt på et nytt male-prosjekt. ‘Intime mops’ heter det. Og slik som dette ser det ut etter dagen i dag.

Det er ikke så enkelt som det ser ut som.

Tar gjerne imot tilbakemeldinger i kommentarfeltet under.

Ha en fortsatt fin kveld 🙂

#malekurs #terapi #kunst #mops #hund #hobby

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg