Litt av en dag!!!

Sto tidlig opp i dag og dro inn til Oslo. Jeg fikk for en tid siden et tips av ei venninne om en sosial begivenhet. Begivenhet. Jeg er alltid åpen for å være med på noe nytt. Og siden jeg hadde både tid og anledning så dro jeg.

Arrangementet befant seg på Rådhuskaia, og der var masse folk samlet. Der var satt opp telt og der ble det servert varm mat og drikke.

Så ble der løsnet skudd, og alle løp i alle retninger, politiuniformer, og mye drama. Det ble en lang dag med masse inntrykk.

Nå er jeg sliten og omsider på vei hjem. Det ser jeg frem til. En ting er sikkert, jeg skal ikke trene på tredemølla i dag. Resten av dagen og kvelden skal jeg tilbringe på sofan.

Takk for meg!

#oslo #skudd

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!drama

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg