Terapi, trening og slanking!

Skikkelig dritt dette, men det har seg slik at jeg er blitt syk etter turen i Oslo i går. Frøs for lenge på beina antar jeg. I dag er jeg forkjøla, det klør og gjør vondt i halsen, har hoste og vondt i hodet. Og det trykker i skallen. Men men, jeg skal ikke sutre, det er ikke ‘mannesyken’, jeg bare sier det som det er..

Det er ikke slik at jeg har resignert til sofaen og bare ligger der og bærer meg. Neida, jeg har gått en lang tur i dag. Første stopp var hos terapeuten min som jeg hadde avtale hos klokken 13:00. I dag pratet vi om framgangen vi har hatt siden vi først startet samtalene. Og vi snakket om hvordan vi nå skal gå fram i forhold til NAV, slik at jeg endelig kan få dem ut av livet mitt.

Det er supergreit å ha slik en støttespiller når en først er havnet i systemet, og når en må forholde seg til NAV. En blir behandlet helt annerledes og en slipper masse frustrasjon og lange kamper. Jeg er så utrolig takknemlig for terapeuten min.

Vi har samtaler hver tredje uke, og den dagen veier jeg meg og finner ut om det er framgang i forhold til treningen og slankingen min. I dag var dagen, men vekta var den samme som for tre uker siden. Men jeg er nå 4 cm mindre rundt livet enn jeg var da jeg startet. Så endelig begynner det å vises fysisk.

11 kg lettere, 4 cm smalere 😉

Neste stopp på turen min var Drammen Hudlegesenter. Der tok jeg min 6. lysbehandling.

Så var jeg en liten tur innom Zoo 1 på Torget Vest Bragernes, og Palmen Pub, før jeg dro videre hjem.

Nå skal jeg holde meg mest mulig under dyna og bli frisk, ikke noe trening eller farting. Jeg er veldig fornøyd med alle de resultater jeg har oppnådd, så da kan jeg unne meg å bare ligge her å bli frisk.

Ha en fin aften alle sammen, takk for at dere er her for meg 🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#terapeut #terapi #sykdom #trening #lysbehandling #slanking #nav #NAV

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg