‘Intime mops’

I dag var andre tirsdagen jeg har holdt på med maleriet ‘intime mops’. Jeg har nettopp gjort rent utstyret etter å ha holdt på i nesten fire timer.

Det er ikke så enkelt som det ser ut som, men sim jeg sier hver gang jeg har vært på kurset. FANTASTISK TERAPI!!

Glemte faktisk å være dårlig også, hehe.. Er forkjøla, med litt smerter i hode, ledd og hals.. Går litt i ‘bølger’, er veldig dårlig det ene øyeblikket for så å være ganske fin i det neste.. Gir seg vel snart.

Nå skal jeg på lysbehandling.

Tar gjerne imot tilbakemeldinger om bildet mitt i kommentarfeltet under. Det øverste var hvordan bildet så ut når jeg kom i dag, og det nederste er hvordan jeg forlot det i dag.

Takk for at du stakk innom, fin fin dag til deg 🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sykdom #terapi #malingsomterapi #maling #malekurs #mops #hund #psykiatri

8 kommentarer

Siste innlegg