Joda, jeg står på enda..

For de av dere som lurer på om jeg enda trimmer på tredemølla på Fresh Fitness, så jo, jeg gjør det.

Jeg gikk ned noen kg da jeg begynte 2. november i fjor og fram til jul, derfra la jeg på litt igjen. Så tok jeg av meg det jeg hadde lagt på meg, og litt til, og var på tredemølla hver dag. I tillegg droppet jeg Coca-Cola på hverdagene.

Så hadde jeg et ‘set-back’ første uka etter overgrepet jeg opplevde på Stena Saga 28. januar. Men med et flott nettverk med lege, terapeut, snuppen og bloggen min ble det bearbeidet relativt raskt. Fremdeles deprimerende å tenke på, men men.. Det er ihvertfall anmeldt til politiet.

Alt i alt har jeg gått ned 11+kg. Siste tiden har det vært veldig vanskelig å gå ned i vekt, det er vel fett som blir til muskler, og muskler er tyngre enn fett. Men som sagt, jeg har gått ned over 11 kg siden start, og er 4 cm smalere rundt livet.

10. februar hadde snuppen og jeg 10 års jubileum. Den dagen var det 10 år siden vi ble sammen. Og snille gode snuppen min hadde kjøpt meg skoene dere ser på bildene. De er superdeilige til mitt bruk. Så nå har jeg kastet de jeg hadde, for de var virkelig stygge og fillete. Jeg fikk også den ‘flip-over’ som dere ser på nederste bilde. Til mobilen min. Den er jeg også veldig fornøyd med, den er foret, mao den beskytter mobilen min ekstra godt. Og det trengs etter jeg knuste glasset++ på den her for noen uker siden.

Nå har jeg hatt et opphold fra FF noen dager igjen. Jeg var på tv-innspilling sist onsdag. Dagen etter våknet jeg med forkjølelse, hodepine og halsbetennelse som har kjørt berg- og dalbane gjennom kroppen min de siste dagene, og enda ikke gitt seg.

Men i kveld blir det en time på tredemølla, i tillegg til noen øvelser som jeg har nylig begynt med.

Life is a roller-coaster!! 😱

Ha en fin aften 😊😊😊

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#trening #mosjon #overgrep #terapi #politi #terapeut #nettverk #anmeldelse #stenasaga #stenaline #anmeldtstenasaga #lege #tiårsjubileum #gave #gladpakke #vekt #vektreduksjon #cocacola #cola #slanking #sykdom #mobil #knustmobil #sko #treningssko #tredemølle #øvelser #FF #ff #freshfitness

4 kommentarer
    1. 1kg fett veier like mye som 1kg muskler. Men tettheten på fett kontra muskler er noe annet.
      Man bygger ikke så mye muskler av å gå på mølla. For å bygge muskler må du trene stryke. Styrketrening er forøvrig veldig bra for vektreduksjon. Så det anbefales i tillegg til kondisjonstrening. Stå på videre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg