Rompa til min kompis – fast og hard!!

Det var tilbake til sist i september i fjor, en fredag jeg var ute på kontorrunde. Lege, NAV, politi.. at det begynte å hagle inn meldinger på mobilen min fra en kompis hjemme i Harstad i Nordnorge.

“Hvor i Oslo kan jeg bli sugd av andre gutter? Hvor i Oslo finner jeg andre gutter å suge? Hvor i Oslo er det gloryholes? Jeg skal til Oslo neste helg”.

Som om jeg er en “Oslo Gay Guide” bare fordi jeg er homo. Og bor i Drammen, nært hovedstaden. Hahahaha.. men jeg skjønte han. Han er fire år eldre enn meg og har nesten hele sitt liv hatt kortvarige og langvarige forhold til kun damer. Sikkert hatt flere one-night-stands enn han har kunnet telle. Jeg tenker at det kanskje har noe med oppveksten hans å gjøre, at han er blitt fortalt at gutter er med jenter, det er det normale, det er hva man gjør. Og dermed har det blitt hva han har gjort, lagt sine følelser og sin tiltrekning til gutter bare “ligge på hylla”.

Han har alltid vært en populær kar. Klarer ikke huske når jeg først ble kjent med han. Han har liksom alltid vært i bildet. I byen, på fester og i det hele tatt. De fleste vet hvem han er. Han prater seg gjennom lokaler, han har alltid vært utadvendt og sosial.

Han hang også en periode sammen med søsteren min, som kompis, og kompiser av henne. Han var mange år sammen med en god venninne av meg, og jeg vet han har vært under skjørtet på flere andre venninner av meg. Livlig kar ja. Litt kraftig, altså muskler av jobbing og aktivitet. Sloss en del i sin tid, av enkelte oppfattet som en bølle, men det var han ikke egentlig. Han hadde vel litt å slite med selv, og fikk utløp for ting med å stille opp for kompiser litt ofte – hvis en av hans venner ble utsatt for noe, så ordnet han gjerne opp. Med nevene.

Denne negative sloss-siden av han fikk jeg aldri se. Jeg bare hørte om den. Fra andre. Og fra han. Han kunne gjerne skryte av å ha banket noen idioter. Og han kunne gjerne si til meg at hvis noen plaget meg for den jeg er så måtte jeg bare si fra til han. Da skulle han ta dem. Selv er jeg meget anti-vold, og skulle gjerne flere ganger fått noen bøller straffet for ting. Men jeg spurte aldri, eller antydet at jeg ville han skulle gjøre noe. Jeg ville bare ha hans gode side, være kompisen hans.

Jeg var aldri forelsket i han, men jeg likte personligheten hans, og var veldig betatt av rompa hans. Jeg irriterte meg innimellom over at han var hetro. Han hadde en fast hard bollerompe, ganske frekk i figuren ellers også, men den rompa virkelig tente meg. Joda, hadde han vært homo, og det hadde skjedd noe mellom oss, så hadde jeg kunnet forelsket meg i han. Men slik var det ikke, han var en venn, og jeg var knullekåt på rompa hans. Jeg ville tømme meg i han.

Jeg sa det aldri til han. Jeg visste bedre. Gutters usikkerhet tåler sjelden slike samtaler. Jeg har kjent gutter og menn i min tid som ikke kjente meg lengre plutselig fordi jeg var homo. Så derfor kunne jeg aldri være helt åpen med hetrofile guttevenner. Jeg var liksom takknemmelig for at de aksepterte meg, og jeg ville aldri ta det videre fordi jeg følte jeg lett kunne skremme dem vekk. Ikke helt slik i dag, jeg har vokst mye siden den gang, det er over halve livet siden.

Men kanskje, hvem vet, den gang, hvis jeg hadde sagt noe til denne kompisen.. kanskje han hadde latt meg knulle han??! Det får jeg aldri vite. Vi var på vårt nærmeste, altså hadde mest med hverandre å gjøre i forkant av og den gang jeg var i fast forhold og gift, og han var sammen med en god venninne av meg i flere år.

Så ble det slik at han kom tilbake til nord etter å ha vært borte en stund, og jeg flyttet derfra og skal aldri tilbake. Drammen 4ever. Han havnet “utpå” lenge, mens mitt liv stabiliserte seg og jeg ble lykkeligere. Og mens det var slik så hadde vi ikke kontakt. Jeg har holdt meg langt unna narko- og kriminelle miljøer siden den gang jeg flyttet, jeg lever nå et roligere liv.

Men for noen få år siden oppsøkte min gamle kompis meg. Fortalte at han sykler masse, holder seg unna miljøer, har vært nyktern over lenge tid. Og det var hyggelig. Følelsen av at han ville fortelle meg noe mer var også der, men han gjorde det ikke den gang. Men jeg la han til som venn på FB, jeg stolte på at han var på bedringens vei, ihvertfall ønsket han det, og da kan jeg ha han som min venn. For det har han jo alltid vært.

Det var en gang jeg var innom Gaysir, et nettsted, hovedsakelig sjekkested for homofile, at jeg gjorde en oppdagelse. Jeg oppdaget en profil fra Harstad, og profilbildet var av min kompis. Det var bare der et par minutter, så ble det fjernet. Han skulle sikkert vise seg for noen han flørtet med eller noe, og regnet ikke med at noen kjentfolk skulle se det, oppdage det. Men det gjorde jo jeg da, og jeg kontaktet han, og konfronterte han. Og joda det var han.

Siden den gang har han vært åpen med meg om ting. Og i perioder skriver vi mye med hverandre og er kompiser. Desverre noen ganger så kommer den “gamle meg” fram, og “nyhomsen” i han, og plutselig sender han meg bilder av seg selv naken, pikken hans, rompa hans. Og vi begynner “kåtsamtaler”, jeg blir tent og får så sinnsykt lyst å knulle rompa hans. Og han ser ut til å ha en temmelig deilig pikk også.. Og plutselig må vi gi oss.. vi er jo venner, kompiser. Han er i “skapet” og jeg i et fast forhold, snart på tiende året.

Men så fortalte han at han skulle til Oslo snart, og han hadde planlagt å besøke saunaen der, få utforsket og bli litt bedre kjent med seg selv. Jeg vet han hadde lyst at jeg skulle komme. Selv var jeg usikker og ambivalent til det. Jeg visste hvor fascinert jeg er av rompa hans, hvor tent og kåt jeg faktisk er på den. Jeg har alltid hatt sååå lyst å knulle han, men jeg vil jo også være kompisen hans.

Går det? Hva skjer hvis jeg knuller han? Og hvis vi møtes, kan vi unngå knullings? Og hvordan kan vi være venner uten å møtes?

Det burde da være greit å bare fantasere om dette?

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fantasi #kåt #sexmedeenvenn #sexmedenkompis #homo #homoerotisk homosex #homofantasi #oslo #drammen #harstad

8 kommentarer

Siste innlegg