Let’s Deal!

I dag har snuppen min og jeg vært på Katana Sushi på Gulskogen senter og spist deilig sushi.

Det har seg nemlig slik at for litt tilbake siden sendte ei venninne meg en link til denne dealen der en kan handle sushi til redusert pris. Altså denne dealen besto av 40 biter sushi og tre glassflasker brus til 289 kroner. Det er fantastisk, særlig når en vet at maten er god der også. Dette tilbudet varer til og med 30. april.

Jeg har innstallert appen til ‘Let’s deal’ og der får jeg opp gode tilbud hele tiden. Hvis en går inn på appen kan en klikke seg inn på der en bor, i mitt tilfelle Drammen, og finne knallgode ’tilbud’ – deals. Som for eksempel har jeg lyst å prøve å dra på den litauiske restauranten Diana der en kan kjøpe en deal som gir 50% avslag på treretters middag for to til 359 kr. Gjelder også ut april, så vi har god tid.

Blir sikkert å kjøpe en deal eller to til på Katana sushi før det tilbudet er over!!

Dette er jo bare fantastisk, og anbefales virkelig!!

Skaff deg appen her:

Let’s Deal!

Ha en fortsatt super kveld!! 🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#letsdeal #katanasushi #katanasushigulskogen #katanasushigulskogendrammen #gulskogensenter #gulskogensenterdrammen #drammen #sushi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg