Baby Boom – jaggu skjedde det noe i natt!!

I dag da jeg skrudde på lyset i akvariet så hadde det skjedd noe jeg har ventet på. Cirka 30 små Platy i “rugekassen”. Utrolig moro!

Så nå er det om å gjøre og få flest mulig til å leve opp. Dette er første kullet etter jeg fikk akvariet tidlig i januar. Og før det har ikke jeg drevet med denne hobbyen på 14-15 år.

Så er det noen som har tips og råd angående platykull, så står kommentarfeltet under åpent for alle å skrive noen ord.

Lurer også på om hvor ofte platy yngler. Kan det være slik at det kan komme et nytt kull om 28 dager?

Dette er moro 🙂

Ha en fortsatt fin mandag, ny uke, nye gleder 🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#hobby #fødsel #fisk #akvarium #yngel #kull #platy

6 kommentarer
    1. Gratulerer med ‘familieforøkelsen’ 😘😜
      Jeg tror jeg har en ekstra sånn 24-timers timer liggende, så kan du stille den inn til å slå lyset automatisk av og på ☺️
      Platy formerer seg ofte, så ja det er ikke utenkelig at du får nye om en måneds tid igjen 😅
      De er litt som kaniner i vann 😅❤️

    2. Haha, ja de formerer seg ‘som kaniner’ 😜😉
      Jeg sjekka igår kveld, og har ekstra timer du kan lånefå👍🏻😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg