Hva som er galt med landet vårt!!!

En person postet i går en artikkel fra Nettavisen (14.01.17) i en Facebook støttegruppe til Sylvi Listhaug. Artikkelen handler om et blogginnlegg der Sophie Elise uttaler seg om Mahad Adib Mahamud som mistet sitt statsborgerskap i Norge etter å ha bodd her i 17 år. Årsaken er at han løy på sin søknad om opphold.

Hun skylder på Listhaug, selv om Mahamud faktisk ble utvist etter et lovbestemt vedtak som er cirka 17 år gammelt og visstnok fra under Jens Stoltenbergs første regjering.

Videre fyrer hun opp sine lesere med å anklage Listhaug for å bruke hersketeknikker og å ødelegge folks liv. Hun nevner også hvor dum hun syntes Listhaug var da hun ‘lå og plasket i havet for å finne ut hvordan det er å være flyktning’.

Her er artikkelen fra Nettavisen:

Sophie Elise hardt ut mot Listhaug: – nå er det faen meg nok

Og her er Sophie Elises blogginnlegg:

Nå er det faen meg nok!

JEG ser at Sophie Elises innlegg er basert på at hun har misforstått. Jeg ser også at dette er et innlegg hun ikke burde skrevet. Det hun har skrevet er ikke basert på fakta, men hva hun TROR er fakta. Og uttalelsene om at Listhaug ødelegger liv, og den dumme skildringen av Listhaug i havet var enda mer unødvendig. Listhaug representerer Norge og det norske folk, og vi er mange som støtter henne, fordi vi ser et vanvidd enkelte andre ikke ser.

Men jeg ser også at Sophie bedriver en slags ‘snillisme’ basert på hva hun ønsker å tro, ikke virkeligheten. Men hun mener vel. Og jeg tror hun endrer oppfatning etterhvert, noen år til i Oslo gjør nok susen.

Men i mellomtiden så er hun ung, naiv på enkelte ting. Hun som alle andre kan ta feil og misforstå. Og hun burde muligens holde seg unna politikk. Men hun har lov å si hva hun mener, hun representerer ytringsfriheten, og da mener jeg at på tross av hvor feil hun tar i enkelte av sine uttalelser så burde ikke folk ta seg til å ‘massemobbe’ henne, sjikanere henne, henge henne ut og trakassere henne slik som det blir i nevnte støttegruppe for Listhaug på Facebook.

Legger ut her noen av kommentarene etter følgende innlegg i gruppen:

“Ja, nå er det faen meg nok med den lavpanna plastic bimboen”.

“Herregud, er det søstra til muslimjenta fra Bryne”?

“Jeg må le, har botoxen og restylanet forflyttet seg til hjernecellene?!”

“Hønsehjerne!”

“Vidd og forstand er byttet ut med botox og lepper”.

“Nå er det faen meg nok, jeg har aldri sett noen som er så tilgriset i fjeset som den jentungen der.”

“Ikke fornærm Barbie, Barbie har mer IQ en den leppa”.

“Nå må du holde den kjeften din, du har ikke gjort et arbeidsstykke hele ditt liv, og visst du har fulgt med så er det ikke Listhaug som har laget den loven, det er det Stoltenberg og Jagland som har gjort. Du er bare stor i kjeften, sett deg inn i hvem som har laget loven før du starter hylekoret.”

“Monster fra Helvete”.

“Skjønner vel ikke så stort med all botox og silikon mellom øra.”

“For ei dum ku… møøøøøø”.

“Ikke nedverdige kua med å sammenligne med det der”.

“For ei drue”.

“Leppedyret fra Ervika 🙂 🙂 🙂 ”

“Barbiedukke uten IQ og slapp underleppe. Dum som en østers og ikke spisende”.

“Er det dattera til Michael Jackson? De har samme nese og kinn”.

“DRIT OG DRA oppblåste SILIKON EKSPERIMENT”.

“Stikk det stygge trynet ditt ned i sanda og bli borte takk”.

“Hun bør kanskje finne seg en burka”.

“Snerpefitte drittunge som ikke aner hva hun snakker om”.

“En vakker kvinne uten vett er som en gullring i et grisetryne”.

Slik bare fortsetter det og fortsetter, enda nå i skrivende stund så driver ‘voksne’ folk med hetsingen og mobbingen.

Dette er jo direkte ondsinnet, og det er langt fra den politikken Sylvi Listhaug representerer. Massemobbing på det verste!!når jeg leser dette så begynner jeg nesten å tenke at muligens jeg tar feil angående innvandringspolitikken. Vi ønsker at de som kommer til landet skal bli integrert og respektere oss, vår kultur, og landet vårt.

For meg ser det ut som det er utrolig mangel på akkurat dette blant oss selv, oss norske i eget land. Det er skremmende!!

Kan dere ikke like gjerne voldta Sophie Elise, og steine henne til døde etterpå??!! Dere er og gjør jo faktisk ikke noe bedre!!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mobbing #hets #hetsing #trakkassering #sophie #sophieelise #politikk #blogg #blogging #sylvi #listhaug #frp #sylvilisthaug #innvandringspolitikk #norge #massemobbing #sjikanering #nettavisen #facebook

4 kommentarer
    1. Du er jo ganske syk i skallen din…..du gjør jo akkurat det samme som hun gjør bare på en annen måte. Jævla tulling, gå å legg deg

    2. Bjørn: Please do elaborate! Se på deg selv nå, og hva du skriver. Jeg klarer fint å skrive mine meninger uten å kalle noen for syk i skallen og jævla tulling – denne kommentaren sier alt om deg uten at jeg trenger si noe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg