Passert 10 lysbehandlinger.

I går hadde jeg min tiende lysbehandling, og på kvelden oppdaget jeg med glede at psoreasisen på rygg og skulder begynner forsvinne.

Jeg er nå på fjerde uken med denne lysbehandlingen. Altså elleve ganger på litt over tre uker.

01. gang 30 sekunder

02. gang 45 sekunder

03. gang 60 sekunder

04. gang 60 sekunder

05. gang 70 sekunder

06. gang 70 sekunder

07. gang 70 sekunder

08. gang 75 sekunder

09. gang 85 sekunder

10. gang 90 sekunder

11. gang 100 sekunder

Det ser altså ut som om at dette fungerer. Jeg krysser fingrene for det, og håper at dette kan gjøre at utslettene holder seg unna en stund. Altså, det gjør ikke noe med en lysbehandling en og annen sjelden gang, men dette er intensivt og dyrt.

Noen med erfaring som kan fortelle litt om hva dere har opplevd i forhold til lysbehandling? De av dere det har fungert på, hvor lenge holder utslettene seg unna før dere må gjøre noe igjen?

Håper dere ser at her er et kommentarfelt i bloggen, og jeg setter pris på alle svar jeg får vedrørende dette temaet. Psoreasis altså.

Takk for engasjement, ha en fin kveld alle sammen 🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#psoreasis #sykdom #behandling #lysbehandling #hudsykdom

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg