Mental utfordring – test deg selv!!

Denne er fin, til å lære av rett og slett. Bare gjør som beskrevet så blir resultatet helt sikkert en glede.

Eneste du trenger er et tegneark og noe å skrive med.

01. Les alt nøye før du gjør noe.

02. Skriv navnet ditt i øverste høyre hjørne på arket ditt.

03. Sett en sirkel rundt navnet ditt.

04. Tegn 4 firkanter øverst til venstre på arket ditt.

05. Sett en X i hver firkant.

06. Tegn en sirkel rundt hver firkant.

07. Skriv “Det har jeg” i kommentarfeltet på dette blogginnlegget.

08. Snu arket.

09. Tegn et hjerte på midten av arket.

10. Tegn en stjerne i hvert hjørne.

12. Tegn en sirkel rundt hjertet.

13. Sett en X på hver side av sirkelen.

14. Sett en X over og under sirkelen.

15. Skriv navnet ditt i kommentarfeltet til dette blogginnlegget (ikke i kommentarfelt på Facebook).

16. Hvis du har fulgt instruksjonene nøye til nå, skriv “Det har jeg” hvor som helst på arket.

17. Tegn et hjerte etter “Det har jeg”.

18. Tegn et hjerte foran “Det har jeg”.

19. Tegn en sirkel rundt “Det har jeg”.

20. Tegn en sirkel rundt hjertene.

21. Sett tallene 1, 2 og 3 over sirklene.

22. Skriv et smilefjes i kommentarfeltet nå.

23. Nå som du har lest nøye igjennom – gjør bare det som står i punkt 01, 07, 15 og 22 og post.

Ha en fortsatt fin aften 😉 😉 😉

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg