Bursdag – ja til livet!

Nå holder jeg på å ordne meg til bursdagsfeiring i kveld – skal være der allerede klokken 18:00, og jeg gleder meg masse.

Gode venner som jeg føler jeg ikke ser alt for ofte, og det er hun som har dag – godeste Kari Anne.

Snuppen min og jeg feirer alltid bursdager. Vi feirer alt som er å feire. Jubileum for årene vi har vært sammen, julefest, min bursdag, hans bursdag. Vi feirer livet, og vi markerer det. Så vidt vi vet så lever vi bare én gang, så da blir jeg så glad når andre er som oss og feirer!!

Ja til livet!!

Gratulerer med dagen Kari Anne, glad i deg, sees snart!!

Til alle dere andre, ha en fantastisk kveld!

<3

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bursdag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg