Glede!! <3

Min glede er her,

min glede er nær,

snuppen min, Ella og Ariel,

for alltid ❤

Vårt hjem, vårt liv,

våre turer og reiser,

våre nærmeste venner,

for alltid ❤

Mamman min,

den tryggeste, mest pålitelige,

alltid nær, alltid her,

for alltid ❤

Madonna,

mitt store idol,

mitt livs kalender, min dronning,

for alltid ❤

Med masse kjærlighet, søt musikk og et godt liv, så har en alt en trenger. I en verden med så mye menneskeskapt elendighet, er det så hjertelig å være en av de gode ❤

❤❤❤

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#familie #kjærlighet #poesi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg