Tenkte jeg skulle ringe politiet i dag.

Tenkte jeg skulle ringe politiet i Harstad i dag. Forhøre meg hva som skjer i pedo-saken fremover, og få vite hva som faktisk skjer. Om dem vet noe om når det blir rettsak, hvem advokaten i saken er osv.

Men jeg ble vekket i morges av at mobilen ringte, og da var det politiet i Manglerud. Saken med overgrepet på Stena Saga var havnet der. Hun som ringte meg var etterforsker i saken og ville bare informere meg at de har nå startet etterforskning med å avhøre vitner. Så har de lagt inn krav om å få se video fra kameraovervåkingen ombord, og skal avhøre vaktene. Videre lurte hun på om hvordan jeg hadde det, og hvem legen min er.

En stund etter den samtalen fikk jeg melding fra politiet her i Drammen som lurte på om jeg kunne komme til gjennomlesing av avhøret mitt om pedo-saken nå førstkommende fredag. Noe jeg sa ja til med en gang. Det jeg vil er å få alt overstått så fort som overhodet mulig.

Alle i politiet jeg har snakket med har vært veldig hyggelige, forståelsesfulle og medfølende. I begge disse sakene. Og det er veldig bra, det er ille når dem gir deg følelsen av at du er den som har gjort noe galt, at du er den kriminelle. Det har jeg opplevd flere ganger av autoriteter, men heldigvis ikke denne gang.

Men på tross av hyggelige politi ble jeg helt utmattet bare av dette lille. Ikke akkurat slik en ønsker å starte dagene sine. Men jeg må bare stå i det, det blir nok mange slike dager.. uker.. måneder.. føkk!!

Så i morgen må jeg nok ta den telefonen til Harstad, og bruke resten av dagen på å slappe av. Fredag blir det politi, terapi, og en del research på advokater.

Herre Madonna hvor jeg skulle ønske alt dette bare ordnet deg av seg selv..

Gleder meg til helga, da skal jeg drikke meg FULL!!

Noen som er med? 😈

❤❤❤

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#politi #avhør #rettsak #advokat #stenasaga #stena #stenaline #overgrep #pedofil #pedofili #etterforskning #manglerud #harstad #drammen

2 kommentarer
    1. Synes du er veldig tøff❤️ Slike ting er fullstendig utmattende, og to sånne telefoner rett etter hverandre-er ikke lite 😘
      Krysser fingrene for at det skal gå så kjapt og smertefritt som mulig ❤️
      Og, kanskje det blir en skål til helgen 😅👍🏻😘

    2. HET: Takk Hanna. Nei, de to dialogene var mer enn nok for meg, og jeg vet st det kommer så mye mer.. og akkurat det er også ganske slitsomt.

      Jeg ser frem til helgen, jeg elsker å skåle 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg