Ikke les bloggen min!!!

Ikke les denne bloggen hvis ærlighet og en usminket sannhet ikke er noe for deg!

Hvis du foretrekker sminke, hairekstensions, skryt, meningsløse meninger og overfladisk preik, så er ikke denne bloggen noe for deg!

Hvis du foretrekker tenåringsgraviditeter. Interiørtips fra kjendisfruer. Motetips fra opportunister og tenåringer med ‘sugardaddies’, så er heller ikke denne bloggen noe for deg.

Jeg skriver om livet, på godt og vondt. Mitt liv, mine tanker, følelser, opplevelser, interesser og så videre.

Det jeg skriver kan være drøyt, det kan være ekkelt og ubehagelig. Noen ganger kan det være fint og flott – men hele tiden er det ærlig, oppriktig og rett fra levra.

Jeg skriver for å bearbeide, for egen terapi. Jeg skriver for å formidle at vi alle opplever dritt og elendighet, for å formidle at hverken du eller jeg er alene. Jeg skriver for min egen styrke, og for din! Jeg skriver for å huske det positive og bearbeide det negative. Vise deg og andre at det går!

Livet er en berg- og dal bane. Livet er urettferdig, men likevel fantastisk!!

Ja til livet!!!

Passer det deg ikke, så ‘move on’!!

Takk for at du leser <3

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunnytrash

4 kommentarer
    1. Din blogg er faktisk den ene av de to eneste bloggene jeg leser ☺️
      Jeg leser også ‘papahjerte’ fordi han er ganske morsom, og helt tydelig opptatt av papparollen ☺️☺️
      Din blogg leser jeg fordi den er -nettopp helt ekte ❤️
      Jeg synes du er ordentlig tøff, og du skriver om opplevelser som også i mange tilfeller ligner ting jeg selv har opplevd-og som jeg fortsatt jobber med selv. Det er så godt å vite at man ikke er alene- og se hvor bra du takler ting☺️👍🏻
      Tar av meg hatten for deg ❤️

    2. Kom over bloggen din nå nettopp, å det som står her passer perfekt til hvordan jeg hadde en episode i kveld, der noen mente jeg hengte ut naboen hennes på bloggen min, det skal sies at det ikke er nevnt navn, ingen som vet hvor jeg bor eller noen form for slikt, men jeg ble kjefta huden full allikevel av denne person!

    3. Katharina: tenk ikke på det, er en trend å ‘ta’ bloggere for tiden. Det ironiske er at dem som sender slike meldinger er jo førti ganger verre selv. Stygge monstre, høhø 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg