Kaos i hodet.

Tenker at bloggen min blir litt trist hvis jeg skal legge ut hvordan jeg jeg har det fra dag til dag for tiden. Men bloggen handler om meg og mitt liv, og slik som dette er det faktisk nå. Men ingen vet hva som skjer rundt neste sving 😉

I går startet dagen med å stå opp, vann i håret, pusse tenna og være hos politiet klokken 12:00. Der leste jeg gjennom forklaringen min om saken i Harstad og signerte. Deretter var det rett til terapeuten min for å avklare en plan fremover angående hjelp fra lege og psykiatri. Vi prøvde også komme i kontakt med Harstad politi for å få mer opplysninger i saken, hvem som er bistandsadvokat(er) og så videre. Men Harstad har aldri vært den ryddigste kommunen å få hjelp i, så der må jeg prøve igjen på mandag.

Vi jobbet også med hvilke anbefalinger og alternativer i forhold til å velge egen advokat hvis jeg ikke ønsker den utnevnte advokaten i Harstad. Men som sagt, ikke så lett å få ting avklart i Harstad. Så da er det bare å bearbeide nerver og angst som en har mens en sitter her maktesløs og hjelpesløs og venter.

En del møter er satt opp med leger og NAV, og jeg har ganke mye kaos i hodet.

Etter besøket hos terapeuten min var jeg i samtale hos BRIS (Buskerudregionens kompetanse- og støttesenter mot incest og seksuelle overgrep).

På vei hjem stoppet jeg på Palmen og prøvde få andre tanker i hodet, men ikke så lett når fjærkreet EB som bedriver og terroriserer meg dukket opp.

Vel hjemme så jeg flere episoder med Svenske Hollywoodfruer. Gunnilla-terapi!! Fantastisk!! Hahaha..

I dag ha jeg ryddet litt i hjemmet, gått masse tur i solen, vært to ganger på treningssenteret og hos frisør og klippet meg litt.

Nå er jeg hjemme, nyter litt ‘junkfood’ to pølser med brød og en boks iskald Coca-Cola. Aaah.. de små gleder i livet 😉

Nå skal jeg ta en rask runde med moppen over stue- og kjøkkengulvet, og en dusj, så er jeg klar for røde drinker, brun Tequila, søt musikk og en fabuløøøøs aften 😉

Håper noen venner kommer og joiner!

Ha en knall lørdag alle sammen, og takk for at dere følger meg her på bloggen, settes uendelig pris på.

<3 <3 <3

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#politi #terapi #terapeut #advokat #bistand #bistandsadvokat #avhør #rettsak #harstad #nav #drammen #bris #livet #emmaus

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg