Klarte jeg å lure «Jævla Homo» Gisle A.G Agledahl?

I dag har jeg vært i NRKs studioer ved Majorstua i Oslo. Vi spilte inn litt av en episode til den kommende dokumentarserien ‘Jævla Homo’ som kommer til høsten.

Vi var åtte flotte mennesker som ble satt inn i et lite studio. Der sto vi på linje med hvert vårt skilt foran brystet. På skiltet sto et tall. Vi har hvert vårt tall fra 1 til 8. Jeg hadde nummer 7. På baksiden av skiltet sto det om vi var ‘streit’ eller ‘skeiv’.

Så der stod vi da og kikket inn i et glassvindu, og på andre siden sto Gisle A.G. Agledahl og studerte oss. Hans oppgave var å finne ut om hver og en av oss er streit eller skeiv, altså hetro eller homo/bi/lesbisk.

Han brukte virkelig sin tid på oppgaven, kommenterte klærne våre, smykker, hud, øyne og så videre. Vi fikk med oss en kommentar om meg. Jeg så visst ut som en ‘Robinson-deltaker’, og hadde en gjennomført stil.

Etter å ha studert oss kom han inn i rommet til oss og tok en liten siste vurdering til før han satte et klistremerke i pannen vår. ‘Satte oss i bås’. På klistremerket stod det ‘streit’ eller ‘skeiv’.

Min intensjon var å være med for å se om jeg klarte å ‘lure’ Gisle. Vedkommende til høyre for meg, altså nummer 6, fikk klistremerket ‘skeiv’ i panna. Vedkommende til venstre for meg, nummer 8, fikk klistremerket ‘streit’.

Etter å ha satt alle i ‘bås’ snudde vi alle på nummerskiltene våre for å avsløre om hvilken seksuell identitet vi har.

Det hele var utrolig moro, og vi avsluttet med en hyggelig prat med Gisle som var veldig trivelig og morsom.

Men hva tror dere? Greide jeg lure Gisle?

Dere må gjerne tippe i kommentarfeltet under. Men husk likevel å se ‘Jævla Homo’ på NRK til høsten!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#gislejævlahomo #jævlahomogisle #nrk #jævlahomo #gisleakagledahl #oslo #streit #skeiv #legning #homo #lesbisk #bi #homo #biseksuell #homofil

4 kommentarer

Siste innlegg