Sliten – glad for at det er helg strax.

Nå skal jeg sove.

Når jeg våkner skal jeg inn til sentrum på behandling, etter det skal jeg i møte med en advokat. Håper hun er advokaten jeg søker, for jeg er så lei av å bli sliten av ting som ikke er morsomme.

Da året startet sa jeg til meg selv at dette kommer til å bli et veldig fint år. Men den 13 januar kom det mørke skyer, og de har bare blitt mørkere og mørkere. Jeg prøver å være sterk og ‘stå i det’, jeg prøver være positiv og fokusere på det som er bra. Jeg har mye å være takknemmelig for. Men er man sliten og har vondt i hodet, så er det ikke så lett å se lyset.

Til alle dere som sliter der ute, dere er ikke alene, stå på, det som ikke ødelegger dere gjør dere sterkere!!

<3 <3 <3

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sliten #vondtihodet #hodepine

4 kommentarer
    1. Du er tøff, jeg er stolt av å være vennen din ❤️
      Takk for at du deler❤️
      🌈🌸god helg🌸🌈

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg