Uanstendige forslag

Jeg hadde vært i Tyrkia før, men dette var min første tur til Alanya. Familietur. Det var tante S som hadde ordnet med bestillingene, og med på turen utenom henne var onkel L og kusinen min N. Også var det mamma, samboeren hennes og meg. En tur ingen av oss glemmer. Det var en fantastisk flott og vellykket tur. Det var ikke bare jeg som forelsket meg i Alanya på den turen. Vi har alle sammen reist tilbake flere ganger i ettertid.

Anyway, på denne første turen bodde vi på Villa Sonata, et leilighetshotell bare 7 minutter gåavstand til stranden, Cleopatra Beach. Tante og onkel hadde én leilighet, mamma og Birger hadde én, og kusinen min og jeg delte én leilighet. Det var et fint lite hotell med uterestaurant og god mat til en grei pris. Servicen var enda bedre. Alle var så utrolig hyggelige, og det var så tydelig at de virkelig sto på og gjorde sitt beste for at vi skulle trives og ha det bra.

Som sagt var det bare noen minutter å gå ned til Cleopatra Beach. Familien dro ned dit hver morgen, jeg kom gjerne litt ut på formiddagen. Jeg er et litt mer nattedyr og var mer ute på natta enn de andre var. Særlig etter jeg skjønte at det området vi bodde i var et såkalt “gay area”. Det var mer tydelig den gang enn i dag. Handlegata ‘Damlatas Cadessi’ nedenfor oss var en såkalt “gay street” med en homsebar som hadde vært der i cirka tre tiår. Der satt jeg mye på kveldene til politiet kom og bråket. Møtte mange herrer fra rundtomkring der. Særlig nederlendere og tyskere. Men også svensker og norsker.

Når en snakker med tyrkere så forteller de at homofili ikke eksisterer i Tyrkia. Ihvertfall på denne turen for ti-tolv år siden. Mulig det er mer åpent rundt homofili nå, men tvilsomt. Men på tross av at denne legningen ‘ikke eksisterte’ så hendte det noe når solen gikk ned. Det var som når Ramadan var over og man kunne spise, drikke og så videre. I mørket var fremdeles ingen homo, men likevel ville alt fra gamle menn i prutebutikkene til unggutter på moped plutselig ha guttesex. Det var som å komme til ‘homoland’, men det er dobbeltmoralens land.

I enden av handlegata nedenfor oss var Cleopatra Beach, for å komme ned på stranda kunne/måtte man gå gjennom en liten park. Den parken fungerte som et ‘cruisingsted’ for homser etter at sola var gått ned. Flere enn èn gang gikk jeg kveldstur der, av ren nyskjerrighet og for turen. En tur i parken var en fin måte å runde av dagene på før man gikk og la seg.

En dag kom jeg i snakk med en stor romslig tyrker på sikkert 130 kg. Han hadde en bevegelig vognkiosk med brus og snacks og den delen av Cleopatra beach vi brukte være var i hans selgeområde. Han fortalte at han hadde lagt merke til meg på kveld og nattetid i parken ved stranda. Han fortalte at han sov på stranda om natten fordi han var vakt der. Og så til den “festligste delen” av samtalen. Han lurte på om ikke jeg kunne hjelpe han med å arrangere et ekteskap. Han ville gifte seg med mammaen min og flytte til Norge.

Jeg hadde ingen betenkeligheter med at en tyrkisk mann ville gifte seg og flytte til Norge. De fleste mennesker har det nok bedre i Norge liksom. “Bamsen” fortalte at han var en snill og god mann. Han skulle være snill med mamma hvis jeg fikk henne til og gifte seg med han. Mannen roste seg selv med hvilken ærbar mann han var. Også kom han med sitt siste utsagn som virkelig skulle overbevise meg til å hjelpe han bli gift med mamman min. Han sa at hvis han og mamma giftet seg kunne jeg og han knulle og ha masse deilig sex 😂😳

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ferie #alanya #alanyatyrkia #tyrkia #dobbeltmoralensland #tyrkiskeholdninger #gay #homo #cruising #gaycruising #homofili #homosex #villasonata #cleopatrabeach #damlatascadessi

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg