Første delmål oppnådd!!

Joda, jeg har mange delmål, men nå snakker jeg om det å gå ned i vekt. Altså slankeprosessen min.

I dag har jeg vært på malekurs og i samtale med terapeuten min. Så til nå har det vært en positiv dag for meg. Men det beste er jo at jeg nå har gått ned 15 kg siden jeg begynte 2. november i fjor.

Digg!!

Ha en fin dag alle sammen!!

🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#terapi #terapeut #malekurs #male #malingsomterapi #vekt #slanking #slankeprosess #maleri

4 kommentarer
    1. 15 kilo er mye på så kort tid☺️👍🏻
      Du er rå☺️☺️👍🏻 Gratulerer med første delmål ❤️😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg