Vi snakker Mental Helse – ikke døm!!

For dere som ikke skjønte hensikten med mitt forrige innlegg ‘Selvmordsbrevet’, så la jeg det ut for å sette fokus på Mental Helse.

Det er utrolig mange som sliter mentalt og lever med ‘usynlige sykdommer’. Man sliter, lever på trygd og har flere tunge dager enn gode. Vi snakker da om eldre, yngre, homofile, hetrofile, svarte, hvite, brune.. denne gruppen er overalt, og blir dømt av sååå mange.

“Jeg skjønner ikke hvorfor han går på uføretrygd, jeg så han jo i slalombakken i går, bare en slubbert som ikke gidder jobbe”.

Personlig er jeg drita lei den slags, og jeg håper at stadig flere får øynene opp at et menneske ikke er nødvendigvis det du ser. Det meste med et menneske er på innsiden, og det er utrolig mange som sliter og har det vondt. Selvmordskurven er ikke lav!!

Ikke døm!!

Mental Helse

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mentalhelse #trygd #usynligesykdommer #uføretrygd #selvmord #sykdom #helse

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg