Det hadde blitt PÅSKETUR tenker jeg.

Nå ligger jeg på sofaen under pledd og koser meg med røyk og kaffebaileys. Jentene ligger oppå meg og koser seg. Snuppen er ute og trimmer.

Vi har vært på tur i skogen i dag, 3,5-4 timer, så jeg har ikke dårlig samvittighet for hverken å ikke ta meg en trimtur, eller ikke gå på treningssenteret. Jeg har jo tross alt tatt av meg 15 kg, så da kan jeg jo få lov til å nyte litt påske jeg også. Og over et par timer i bratt opp- og nedoverbakke i dag funker nok bra det.

Var ikke den beste dagen og ta seg en tur i skogen. Det var kaldt og det regnet litt innimellom, det kom tilogmed litt ‘snøhagl’. Men vi nådde målet vårt. ‘Blektjern’. Der er det fint. Vi grillet pølser og drakk cola og cider. Pjokken fikk påskegodt og eplejuice. Så vi koste oss, det gjorde vi.

Vi var på tur sammen med ei venninne som bor ‘nedi’ gata her, og sønnen hennes. Det gjorde meg godt. Var så morsomt å høre denne guttungen prate ut alt han hadde på hjertet og fantaserte om oppi hodet sitt.

Liksom, tenk hvis vi hadde en transportal, så hadde vi slippet å gå..?

Det hadde blitt påsketur tenker jeg.

Han satte griller i hodet på meg. Jeg ligger her over fire timer etterpå og tenker på hvor kult det hadde vært å ha en transportal.

Tydelig at jeg savner jobben min noe (barnehage). Men det skal vi få fiks på etterhvert. Enda nå etter.. fem år(?) hjemme, er jeg ved godt mot og bestemt angående den saken. Onkel én dag i uka skal vel la seg gjøre ihvertfall.

Vel, det er ihvertfall godt å komme seg ut i naturen, omgås mennesker (særlig barn), det får hodet i virksomhet og man blir glad. Ihvertfall jeg..

<3

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kaffebaileys #kaffeibaileys #familie #venner #ella #ariel #ellamadonna #arielmadonna #blektjern #blektjerndrammen #drammen #grilling #grillepølser #påske #påskegodt #barn #barnefantasier #gullkorn #transportal

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg