Støyfritt hode.

Beklager at det ikke ble lagt ut noe blogginnlegg i går. Jeg prøvde å isolere meg i TV-serienes verden. Følelsen av at påsken snart er over ble en trist følelse for min del. Jeg har hatt utrolig fine dager, spist god mat, gotterier, hatt en bra fest og runde på byen, og vært på tur i skogen. Det har ikke vært noe ‘støy’ fra omverdenen. Ingen ‘bråkmakere’, ingen politi, advokater, ingen NAV, ingen lege, ikke noe papirarbeid.. ingenting!! Det har vært så utrolig deilig.

I dag er siste dagen. Jeg har spist frokost og skal snart inn i TV-serienes verden igjen. Senere i dag skal jeg gå en ordentlig tur med jentene, men det blir senere.

Imorgen er det opp tidlig, malekurs og terapi. Så er det lysbehandling. Så tenker jeg at jeg kommer til å høre fra advokaten min. Og etter det kommer det til å bli fullt støy i hodet mitt igjen.

Men, men, har mye å se fram til også. Til helga kommer ei venninne hit på middag. Det blir koselig. Hjemmelaget innbakt pizza, og deretter noe godt i glasset.

I dag bestilte jeg Betakaroten, for nå har jeg for fullt begynt å telle ned dager til mamma kommer, og vi skal til Kreta.

❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#påske #tvserier #betakaroten #ferie #kreta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg