Sophie Elises jobb som ekspeditør / kassadame.

Jeg må le. Dagens innlegg fra Sophie Elise “Slik blir jeg brun” blir så dumt når en legger merke til og vet at det er tull, en strategi for å selge et produkt som hun mest sannsynlig aldri har brukt selv. Les selv hva hun skriver:

Hey folkens! Jeg tenkte å tipse dere om et SYKT bra produkt. Om dere ikke allerede har hørt om det, for dette har blitt fryktelig populært. Og jeg forstår hvorfor!

Jeg snakker om TANCARE! Jeg er etnisk norsk og må slite lenge for å få den minste brunfarge – om jeg i det hele tatt får det, ofte ender jeg opp rød. (Jeg har vært en av dem som tenker “jeg blir aldri solbrent”, men OM jeg blir!). Jeg kommer fra nord-norge hvor vi knapt har sol to måneder i året, og resten av året er det totalt mørke. Når solen først står på og varmer, får i alle fall ikke jeg farge av det. Tidligere var jeg helt besatt av å bli brunest mulig – her snakker vi for noen år siden, jeg var nok 14 år da det sto på som verst. Jeg tok solarium flere ganger i uken, men ble jeg brun av det? Nope. Jeg har også brukt mye spraytan. Det funker – men det tar tid å smøre på, lukter ofte litt merkelig, noen ganger blir man orange og ofte blir man for brun. Og flekkete. Det farger av på laken og klær, og plutselig er man helt blek i ansiktet og på hender som man vasker oftest – men brun på kroppen.

Etterhvert begynte jeg på TANCARE. Det er faktisk en stund siden nå, jeg har brukt kapslene litt til og fra i flere år. Alltid før sommeren, eller før jeg skal på ferie. PS: siden dette produktet bidrar til normal hudpigmentering kan dere som ikke tar sol eller dere som ikke skal på ferie også bruke TANCARE for å få litt gylden farge i huden.

I starten var jeg veeeeeldig skeptisk. Jeg hadde sett Paradise hotel for noen år siden og bestilt samme piller som deltagerne brukte for brunfarge, etter å ha blitt inspirert av reklamene der, men jeg endte opp med en orange tone i huden og trodde ikke TANCARE ville være noe annerledes.

Men jeg prøvde meg frem med å først ta kosttilskuddet i en måned, og endelig så jeg resultater! Jeg ble raskere brun, ble ikke solbrent like kjapt, fargen holder seg lengre og det virker nesten som et mirakel – men faktisk er det jo helt naturlig. Man blir ikke bare brun, men fargen blir også finere og jevnere. Tabelettene har gitt meg en mørkere undertone som holder seg der enten jeg soler meg eller ei – nå har jeg tatt solarium i Harstad, og for noen år siden ville ikke det gitt meg store resultater. Men DET gjør det nå!

Man trenger bare en kapsel om dagen, og da blir i alle fall jeg mye brunere enn vanlig. Jeg er så fornøyd og kan helhjertet anbefale dette!

Jeg har ordnet rabatt til dere lesere via denne unike linken, men den varer ikke lenge så vær rask så du får sikret deg en pakke! Bestil HER!

Link: Slik blir jeg brun

Så kan dere lese blogginnlegget hennes “Brunfarge – den gang da” som hun skrev 20.04.16, altså i fjor akkurat på denne tiden:

“Jeg er etnisk norsk og har ikke all verden av pigmenter. Når jeg er på ferie har det vanligvis tatt lang tid før jeg får farge, og jeg har blitt raskt brent. Jeg har også flasset mye, fått eksem og jeg har fått pigmentflekker. Det er kanskje flere som kan kjenne seg igjen?

Men, jeg har vært brunere i perioder uten å få alle “bivirkningene”. Brunfargen skal jo bare være en bonus, sikkerhet er viktigst. Her fant jeg masse bilder fra da jeg har gått på betakaroten for good for me. Bare se her:

Så dyp og fin farge, da! Og jeg lover dere, slik får jeg ikke normalt sett. Jeg må ha et hjelpemiddel, og da er good for me et sikkert kort å bruke. Det er trygt, kommer fra en god leverandør og man passer på huden sin. I tillegg til den fine fargen, da.. Den får jeg ikke uten videre!

Dette er et av mine favorittprodukter når det kommer til helsekost, og jeg ser fram til å starte på det igjen nå mot sommeren. Det eneste dere må huske på er at man må begynne på Betakaroten en stund før man reiser på ferie eller før man skal være mye i solen for å få full effekt – men slik er det med alt av tilskudd man kan ta!

Good for me er en merkevare som virkelig leverer kvalitet, det er vel derfor så mange bloggere velger å samarbeide med akkurat dem. Det er godt utvalg, full frihet med tanke på abonnement eller enkeltkjøp, ingen lokketilbud med faste lave priser, osv. Så om du tenker på hvilken betakaroten du vil velge, velg denne! Du får kjøpt den her.

“En pakke med betakaroten holder til 2 måneders bruk, men husk å start 10 dager før en eventuell ferie, og ta en pille hver dag. Men dere burde kjøpe to bokser, så har dere til hele sommerperioden, eller om dere skal på ferie når det blir kaldere igjen. En boks koster 149 kr, og dere får som sagt kjøpt det her <3”

Link: Brunfarge – den gang da.

Noen ganger klarer jeg ikke la være å tenke på Sophie Elise som noe annet enn en overbetalt salgsperson, ekspeditør eller kassadame om du vil 😉 Og undertøy er hennes uniform, lol..

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sophieelise #sophieeliseblogg #sophieeliseekspeditør #ekspeditør #sophieelisekassadame #kassadame #undertøy #uniform #toppblogger

4 kommentarer
    1. Hehe supert at du har oppservert dette og legger det ut. Hun er som du sier en selger i undertøy og dette viser godt hvor lite troverdig hun er. Trist for henne at hun må gjenta seg selv på denne måten men har kanskje ikke noe interresant å dele da 🙂

    2. NUK: Jeg liker Sophie Elise som skribent og blogger, men jeg synes hun burde droppe annonsering og reklame, det blir for dumt og uærlig, og hun har da tjent nok til at både hun og eventuelle barn skal leve godt og trygt livet ut.

    3. NUK: Handler vel mer om at disse annonsene går på autopilot. Hva annet kan hun skrive?! De som følger med vet jo hva hun spiser, drikker osv, og da vet man jo også at det er BS det hun skriver for å reklamere. Håper hun innser st dette kan ødelegge hennes troverdighet ellers også, og etter photoshooten med pelsen av sølvrev og en rompe som vokste seg ‘stor’ over natten, som hun benekter ha operert, så kan folk lett få nok.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg