Mitt Atelier

Nå har jeg sagt meg ferdig med maling for i dag, men gleder meg allerede til å fortsette neste uke. Som de fleste av dere vet så maler jeg hver uke. Det er en del av et terapeutisk opplegg som jeg er med på. Jeg har vært her en stund nå, og kommer til å være en stund til. Terapi fungerer!

Det jeg tenkte med dette innlegget var å vise dere atelieret ‘mitt’, hvor jeg jobber med bildene mine, hvor det hele foregår.

Som dere sikkert skjønner så er det ikke bare meg som holder til her. Vi er en ‘gruppe’, og bare med å se på maleriene våre så kan dere se hvor forskjellige vi er, og hvor forskjellig vi uttrykker oss.

Om en har eller opplever angst, depresjoner, uro, ensomhet, om en er psykisk overbelastet, har opplevd noe traumatisk, har tvangstanker – altså plages av ‘støy’, så er denne formen for terapi fantastisk.

Jeg er ihvertfall glad for å være her.

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#terapi #mentalhelse #energihuset #energihusetdrammen #drammenkommune #drammen #malingsomterapi #male #maleri #malerier #kunst #glede

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg