Fingrene mine døde plutselig!!

Det var forleden dag, altså onsdag, jeg hadde vært hos terapeuten min, det var sol og flott vær og jeg ville ikke dra hjem.

Jeg gikk til Palmen pub og satte meg ute der i solen sammen med venner. Tiden gikk, solen forsvant bak skyene. Og det begynte bli litt vind og kjølig. Så vi satte oss inn.

Jeg ble sittende sammen med et vennepar og skravle. Plutselig merket jeg at lillefingeren min var nummen. Men jeg tenkte ikke mer over det, jeg trodde jeg hadde lent meg mot handen mot bordet og dermed stoppet blodtilførselen til fingeren. Jeg bare ristet på handen og kommenterte at lillefingeren min var ‘død’. Og ferdig med det.

For dere som ikke skjønner hva jeg mener. Det er liksom slik de fleste av oss blir hvis vi sitter på beina våre på gulvet for eksempel. En blir etter en stund helt ‘nummen’ i beina fordi en har stoppet blodtilførselen, og man må få blodsirkulasjonen igang igjen før man kan bevege seg. Man blir på en måte ‘lam’.

Noen timer etterpå, da jeg var kommet hjem, så var fremdeles fingeren min lam. Fingeren ved siden av også, og deler av handflaten. I skrivende stund er det ikke blitt bedre, og fingrene har vært døde i et døgn og 16-17 timer, nesten to døgn.

Noe er galt!

Terapeuten min og jeg har et møte med legen min førstkommende onsdag, så da slipper jeg bestille time, håper bare at dette lar seg ordne. Når følelsen blir borte i hånden så mister en nesten evnen til å gripe, ta, holde, vaske opp.. bare å ha en sigarett i venstrehanden er helt føkka!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#nummenhet #lammefingre #dødefingre #bevegelseshemmet #blodtilførsel #blodstrømming #blodsirkulasjon #legehjelp #lege

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg