Party Saturday!

Yupp, nå er det lørdag igjen. Hurra!! Har hatt en veldig fin uke, med unntak av at jeg har et par døde/nummene fingre. Men ellers har jeg kost meg, har vært en uke uten stress. Jeg har gått turer og slappet av, jeg har vært sosial med venner, og jeg har smilt til solen.

Her hjemme er alt som vanlig, mye kjærlighet og kos med alle tre gullene mine, #mylittlefamily #minlillefamilie <3

Akkurat nå har snuppen og jeg akkurat gjort oss klare, ‘pønta’ oss for kvelden. Det blir vorspiel her i homohuset Emmaus, og vi venter besøk av noen venninner. Blir spennende å se hvem som kommer. Blir uansett drinkers, tequila og shots, hahaha 😉

Ha en fantastisk lørdags kveld alle sammen, og takk for at dere leser :-*

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#lørdag #fest #vorspiel #homohuset #emmaus #homohusetemmaus #drinker #tequila #shots #party

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg