Pervogris!

Satt på Facebook og kikket gjennom den listen som kommer opp med “folk du kanskje kjenner”. Og selvfølgelig dukker det opp folk man vet hvem er. Gamle venner og bekjente. Jeg hadde ikke klikket gjennom mange før jeg kom til en jeg husker fra den tid jeg var i slutten av tenårene.

Jeg var 17 år og det var palmehelg. Jeg vet det var palmehelg fordi da er det Rock mot Rus på Andenes og dette året ble jeg ikke med. Vi var en liten gjeng som samlet oss hos en kompis på Stangnes et lite stykke sør for sentrum i Harstad. Det var jenta mi og jeg og noen stykker til. Vi var hos Kimmy, han var alene hjemme. Både storebroren og mamman var bortreist. Vi benyttet anledningen til å ha en alle tiders fest med øl og brennevin. Og litt hasj, det var så og si en selvfølge på den tiden.

Det ble kansje litt mye på oss den kvelden og natta vi var der. Det ble ihvertfall slik at det var flere av oss som var der som ikke kom oss hjem på natta. Blant annet jenta mi og jeg. Vi la oss sammen i sofaen på stua. Vi hadde sovet noen timer da vi våknet av at noen hadde våknet før oss. Vi åpnet øynene og ved siden av oss satt Tom-Akterutseilt Andorsen.

Akterutseilt var ikke noen tenåring som oss andre. Han var en god del eldre. En slik en tomsing som det der får ikke venner på sin egen alder, så lenge dem ikke er like tomsete og full av narko og shitt. Men uansett, der var han. Eller der satt han. Han hadde plassert en kjøkkenstol ved siden av sofaen der vi lå. Altså han satt bare en meter fremfor ansiktene våre. Der satt han og glodde på oss med buksa på knærne og ronket pikken sin, ikke akkurat det beste synet å våkne til!!

Uff, da hadde jeg ikke fortrengt det minnet heller!! ÆSJ!!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#gamlebekjente #venner #ekskjæreste #kjæreste #narkotika #rus #alkohol #hasj #onanering #onanist #pervo #pervers

4 kommentarer
    1. Synes du det er veldig greit å navngi personer når hendelsen skjedde for mange år siden?
      Det kan hende at denne personen har blitt både bedre og klarer seg selv, regner med at denne personen også har familie så du skader kanskje veldig mange andre der du lever i din egen egosentriske verden!
      Har kikket litt på bloggen din og på kommentarer til den, og ser til stadigher hvordan du angriper andre mennesker og hvordan det er aldri din feil om noen skulle våge å kommente noe negativt i dine øyne.
      Mye bra på bloggen også, men det veier dessverre ikke opp for alt det negative og hvordan du klarer å fremstille så mange mennesker i et negativt lys uten å klare å ta selvkritikk. Så ut i fra dette så regner jeg med at det er meg det er noe galt med i dine øyne og ikke deg!

    2. Ukjent for syke personer: Så morsom du er, navnene er pseudonymer, lol 😉 .. så mitt spørsmål til deg, hvilke innlegg og kommentarer er det du egentlig preker om? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg