Min søster ligger på sykehus nå.

Nå sitter jeg her og klør meg i hodet. Min søster ligger på sykehuset i Tromsø. Visstnok fordi de har gjort et inngrep som har med hjernen å gjøre. Noe har skjedd der som visstnok er genetisk eller arvelig. Men jeg greier ikke få helt tak på hva det er. Ikke får min mamma helt grepet om det heller, og jeg vet ikke hvem jeg skal snakke med.

Kjenner at hodet mitt er på vei til å eksplodere akkurat nå, og jeg har litt skjelvinger. Men jeg er ganske sikker på at det er psykisk. Jeg føler at det er nok nå. Virkelig nok!! Jeg skjønner at livet ikke er for amatører, men det må da være grenser. Skal bli forbaska godt med en ferie kjenner jeg.

Baaaaaah!!!

Men det går visstnok bra med søster. Inngrepet er gjort, hun sier hun føler seg bra, bare noe vondt i ryggen etter å ha ligget. Så hun skal ligge på overvåkning i natt, og bra er det.

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sykehus #sykehusettromsø #inngrep #hjerne #hjernen #arvelig #genetisk #psykisk #angst #overvåkning #tromsø

8 kommentarer
    1. Snakk om … så mye trasig på en gang :-/
      Skjønner du gleder deg til ferie… håper du er god på å finne den feriebobla og legge igjen alt styret hjemme:)

    2. Husk deg selv når det butter som nå. Du må ikke glemme deg selv!. Kos deg masse på ferie og lad opp batteriet. Prøv å ikke la det trasige ta overhånd.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg