Smertefull glede – Ella ❤️

Nå har jeg båret Ella fra dyreklinikken til Losjeplassen. Det er et stykke, særlig med Ariel i bånd, surrende i mellom beina på meg. Vi stopper her, så tilkaller vi snuppen når han er ferdig på jobb, så kan vi alle fire ta bussen hjem sammen. #mylittlefamily ❤️

Ella skulle på tannkontroll i dag, og muligens trekke to tenner. To tenner ble til tre tenner, og hun ville ikke puste selv etterhvert under narkosen. Hun fikk rør i halsen, og ble holdt videre i søvn med gass. Alt tok så mye lengre tid en jeg ble forespeilet, og ordet ‘komplikasjoner’ trigger fram de verste tanker, følelser og reaksjoner hos meg.

Denne “tannkontrollen” varte fra 0945 i morges til nå klokken 1415. Altså fem og en halv (5,5) timer. Jeg tenker at det burde bli lettere for hver gang, det blir det altså ikke. Så nå sitter jeg med angst for neste gang, om seks måneder.

Helt utrolig at Ella som er og alltid har vært med knallgod helse, matvrak og sprudlende glad for alt, og i alle. Helt utrolig at hun må gjennom dette. “Det er helt vanlig hos mops sier dyrelegen”. Men jeg tenker at hun er bare fem år, og skal hun gjennom dette to ganger i året så… huff.. Jeg er så glad i Ella, hun er hjertet mitt, det er så utrolig spesielt.

Nå har hun reist seg litt i gresset, og ser seg rundt. Det føles så godt å ha henne her igjen nå.

Ella og Ariel, dere er gullene mine – jeg elsker dere ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#minlillefamilie #dyreklinikk #anicura #dyreklinikkdrammen #anicuradrammen #dyrelege #drammen #losjeplassen #energihuset #tannkontroll #tanntrekking #trekketenner #narkose #gassnarkose #følelser #tanker #reaksjoner #triggere #angst #uro #mops #hund #ella #ariel #arielmadonna #ellamadonna

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg