En ny dag med nye muligheter.

Ny dag, nye tanker, nye oppgaver, nye muligheter.

Det er tirsdag, dagen jeg bruker å dra på malekurs, men i dag er det ikke noe kurs. Forrige gang var siste gang før ferie. Det starter opp igjen i midten, slutten av august.

Hvis jeg vil, så har jeg fått lov til å male sammen med maleklubben som bruker atelieret på onsdager. Det tror jeg at jeg vil. Ihvertfall noen onsdager. Vil jo gjerne føle at noen av verkene mine er ferdige og klar for utstilling før 10. Oktober.

Det er litt rart når hverdagsrutiner en er blitt vant med, endrer seg.

Ellers har jeg begynt å invitere folk til bursdagen min. Merker tydelig at noen har mer lyst enn andre. Dere kan jo tenke dere selv hvem som har mest lyst av den som gir tilbakemelding rett etter invitasjonen er sendt, og gjerne takker for invitasjonen – og den som ser invitasjonen, og ikke gir en lyd fra seg i det hele tatt. Venter det lengste. Som om det er en selvfølge å bli invitert, men en bare sitter å venter på at noe bedre skal dukke opp den aktuelle kvelden.

Sorry folks, det finnes ikke bedre enn meg. Og det finnes ikke mer takknemlig enn meg når folk stiller opp og virkelig viser seg som gode venner. Virkelig vil ha meg i livet sitt, og oppfører seg som om de vil det. Er inkluderende og tilstede. Det betyr så mye.

Jeg har forresten også ordnet lokale til bursdagsfesten. Sånn halvveis. Jeg har snakket med mannen som sitter med ansvaret, han sa det var greit, men jeg har ikke fått kontrakten/bekreftelse på email enda. Men det ordner seg, har kjennskap til han fra før, og han er en virkelig hyggelig mann.

Anyway, det er tirsdag. Nå skal jeg ta en kjapp dusj. Ta jentene med meg til byen, til andre siden. Bragernes. Jeg skal ta lysbehandling for min psoriasis. Jeg tenkte å ta en titt på catering. Muligens ta en tur innom puben på hjemveien. Eller kanskje.. hvem vet.. kanskje det dukker opp noe annet å finne på underveis. En vet jo aldri.

Ny dag, nye muligheter 😜

Ha en fin tirsdag alle sammen 😘

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ferie #malekurs #kurs #maleklubb #maleri #verk #bursdag #bursdagsfest #bursdagsfeiring #invitasjoner #venner #lokale #kontrakt #mat #catering #lysbehandling #psoriasis #palmen #palmenpub #bragernes #bragernesdrammen #drammen #nydagnyemuligheter

8 kommentarer
    1. Ja, det er lett å se hvem som brur seg når det sendes invitasjoner!
      Kjenner selv på dette akkurat nå-og det gjelder bare en barnebursdag 🤣 :p kjedelig når folk liksom ikke gidder å svare engang 🙄
      Kose deg i byen, kanskje vi sees i kveld 😘 Hagen er ‘åpen’ 😜

    2. HET: Har jo gitt en svarfrist, men også skrevet at jeg ønsker svar fortest mulig pga lokale, mat osv osv. Med det antallet jeg sitter med nå så kan jeg ha festen hjemme. Men det jeg kjenner mest på er at enkelte bare gir faen, de venter på at noe ‘bedre’ skal dukke opp. Dukker det ikke opp noe bedre, jo da kan de kanskje komme. LOL.

    3. Noen ganger renner det inn med invitasjoner, Roger. Jeg har selv glemt å krysse av svar. Ikke i påvente av at “noe bedre” skal dukke opp. Men vi er en familie og det er ikke bestandig jeg kan svare på stående fot. Barna kan ha planer og mannen min kan ha planer. (Han er ikke på Facebook). Så må man samsnakke og det hender dessverre jeg har glemt. Blir jeg minnet på det forsøker jeg å få svart så fort jeg vet om jeg kan. Ikke tenk at folk ikke bryr seg om deg, det gjør de fleste 😉😊

    4. Anonym: Nå er vel ikke alt ment som det blir tolket, og alle skal ikke skjæres under samme kam.. men jeg synes faktisk folk kan gi et tegn på at dem har sett invitasjonen, at dem synes det er hyggelig å bli inkludert i det minste, uavhengig om dem kan delta eller ikke.

      Nå kysser jeg bare fingra for at du kan, hvem du nå enn er, det er jo en grunn til at jeg har invitert deg 😉 <3

    5. Beklager Roger at jeg har havnet som anonym. Jeg er ikke en av de inviterte 😊 Men hadde bare noen tanker rundt temaet. Selvfølgelig skal man gi svar, og det er alltid hyggelig å bli bedt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg