HeartBreakCity!

I tunge stunder er det viktig å huske hva som er viktig her i livet, det positive, det en setter pris på og er glad for. Det som gjør livet verdt å leve, kjærligheten og alt det fantastiske som er ❤️

Først og fremst #minlillefamilie, snuppen min, jentene våre Ella og Ariel. Og mamma. Snuppen min for all den kjærlighet han har i hjertet, hans endeløse støtte, alle reiser vi har tatt, alle opplevelser vi har hatt sammen. Samarbeidet, tilliten, godheten – vi står sammen i tykt og tynt, for alltid! Jentene våre for hundre prosent betingelsesløs ekte kjærlighet og berikelse i livet. Mamma som fødte meg, og som alltid setter sine nærmeste først ❤️

Mine venner! Jeg har mange såkalte venner og bekjente. Men de som alltid kommer til å være i mitt hjerte er de få ekte vennene mine som har gitt meg bekreftelser, og fortsatt gir meg det. Denne bekreftelsen er veldig viktig for meg da jeg har opplevd mange tøffe stunder i livet mitt. Svik har det vært mye av, og det kan gjøre et menneske veldig ensom og usikker. Tusen takk dere for bekreftelsen og ekte vennskap. Dere vet hvem dere er ❤️

Kjærligheten i livet mitt. Alle som har kommet og gått fra jeg ble født, til nå. Dyr og mennesker. Alle som har gjort meg til den jeg er, den gode siden av meg. De ovennevnte. Mine besteforeldre, som alle nå er på ‘det siste hvilested’. Min søster. Mine barndoms venner. Min terapeut, uten henne hadde jeg garantert fått et nervesammenbrudd i år, og/eller blitt innlagt. Kjærester. Elskere. Sex-partnere. Her er det mange, lol.. ingen nevnt, ingen glemt ❤️

Alle ferier og reiser, steder jeg har bodd, og opplevelsene som har fulgt med. Nederland, Tyrkia, Marokko, Spania, Hellas, Italia, Romania, Bulgaria, Sverige, Danmark, Tsjekkia, Frankrike, Tunisia, Ungarn, Latvia, Tyskland.. den fantastiske tiden i Christiania fristaden ❤️

Alle konsertene og festivalene jeg har vært på. Her har det vært maaaange. Jeg er en vaskeekte konserthore. Musikk har vært en stor del av livet mitt, kan ikke forestille meg å ha levd uten. Tusen takk til alle musikere som har beriket livet mitt så utrolig masse ❤️

Madonnas konserter kommer i en egen kategori. Ingen over ingen ved siden av. Fra første opplevelsen i Paris, og den neste i Amsterdam, som var noe av det mest intense og fantastiske jeg har opplevd på de to timer hver konsert varte. Valle Hovin der jeg sto helt fremst bare et par meter fra dronningen selv, intet annet mellom oss bortsett fra ren og rå energi. MDNA. Talen i Stockholm etter terrorangrepet i Paris. Den fantastiske ubeskrivelige følelsen av RebelHeart. Hittil 13 konserter, and more to come ❤️

Naturen, solen, månen, stjernene, havet, fjellene, fjordene, nordlyset, trærne, palmene, strendene, dyrene, reptilene, fuglene, fiskene, fruktene, gresset, blomster og bær. Tanglopper og edderkopper. Jordens fantastiske natur er uendelig ❤️

Alle gode måltider og fantastiske drikker ❤️

Alle mine sanser. Å kunne høre musikk, lukte honning, smake sushi, se orkideer. Kunne føle kropp mot kropp, kos og varme ❤️

Stilling og balanse. Glede og sorg. Kjærlighet og trygghet. Harmoni og ekstase ❤️

Nyte sex ❤️

Magic Mushrooms ❤️

Danse ❤️

Alle festligheter, bursdager, jubileum, vennefester, temafester, tivoli, karuseller, berg- og dalbaner, campingturer, hytteturer, museum, båtturer, fisketurer, pubrunder.. ❤️

Farger ❤️

Det åndelige og det mystiske ❤️

Karma ❤️

Madonna! Mitt store idol, mitt livs kalender. Alle opplevelsene, følelsene, minnene. Hver låt og hvert album som har hatt en enorm innflytelse i livet mitt. Inspirasjonen, styrken, tankene, medmenneskeligheten ❤️

Tusen takk ❤️❤️❤️

❤️

Lytt til denne, spill den gjerne høyt: Link YouTube! eller Link Spotify!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mylittlefamily #kjærlighet #venner #madonna #livet #medmenneskelighet #jatillivet

2 kommentarer
    1. En av mange grunner til at jeg liker deg så godt Roger, du klarer alltid å finne noe positivt og fokusere på det gode i livet uansett 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg