Aggressive innvandrere!

Noe som virkelig begynner å bli en nødvendighet i dagens samfunn i Norge er å kunne forsvare seg. Så selvforsvarskurs står nå i planene mine. Jeg har vært utsatt for en hel del, og det er bare flaks at jeg har kommet helberget i fra.

Toppblogger “Forbipolene” skrev for ikke så lenge siden et innlegg om meg. Les her: “Innvandrergjeng trakk kniv mot homofil norsk mann.

I dag har jeg vært på våpenbutikken her i Drammen og kjøpt selvforsvarsspray. De hadde flere varianter, men jeg kjøpte den de anbefalte (bilde over). Den er alkoholbasert og med farge. Den har god og lang sprut 😜 hehe.. og fra før så har jeg hjemme et aluminiumsballtre (bilde under) som ble kjøpt etter to utrivelige episoder med innvandrere.

Første episoden var da snuppen min og jeg var på vei ned til elva for å gå tur med Ella, vår lille mopsejente som da var bare noen måneder. Det kom en innvandrer i sin flotte sølvmercedes. Han prøvde kjøre på Ella, og vi fikk dratt henne unna. Snuppen min reagerte selvfølgelig med å bli sint, “hva faen er det du driver på med”. Sjåføren kom da ut av bilen, skrek til oss “fjern den bikkja”, samtidig som han hoppet inn i baksetet og hentet et slagvåpen, vi kunne ikke annet enn å flykte. Mannen var gal.

Andre episode var her i gården hvor vi bor. Vi deler gård med en blokk, og dem i blokka og vi må inn i gården for å komme oss til leilighetene våre. Dette er en liten smal gård mellom byggene. Vi kom hjem samtidig som en av innvandrerne i naboblokka, og han følte at Ella som var i band kom for nært han, så han sparket etter henne. Da fikk jeg nok, og balltreet ble kjøpt.

Nå som det bare blir farligere og farligere utendørs så tenker jeg at forsvarskurs er toppaktuelt. Og inntil videre ligger selvforsvarssprayen i lomma. Vurderer også å lære meg mer med våpen.

Pistolklubb?!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#selvforsvarsspray #selvforsvar #selvforsvarskurs #overfall #innvandrere #innvandring #farligeinnvandrere #angrep #forbipolene #våpen #balltre #aluminiumsballtre #ella #ellamadonna #mops #hund #galinnvandrer #slagvåpen #våpen #samfunnetnorge #drammen# norge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg