Milanooooo med mamma ❤

I dag er det lørdag, men jeg tar det helt med ro. Var ute i går, i natt. Satt på taxi hjem, som kjekkeste Daniel N. spanderte. Jeg var ganske full og kom meg ikke i seng, sovnet på sofaen jeg, haha.. på kroppen i dag har jeg kjent hvor moro jeg hadde det i går 😜

Som sagt så tar jeg det helt med ro i dag, har ligget på sofaen for det meste, men har vært utendørs.. vi har vært på Milano Restaurant og spist. Det var kjempegod mat og koselig (med unntak av alle de høylytte fulle MC-folka på MC-treff).

Jeg spiste ‘Black & White’ som jeg gjorde for 7 år siden i 80årslaget til min mormor. Mamma spiste også den.

Jeg elsker mamma ❤️

Og mor vil jeg alltid ha i hjertet mitt ❤️

Takk for at dere leser ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

Jag trodde änglarna fanns – Kamferdrops YouTube

Jag trodde änglarna fanns – Kamferdrops Spotify

:

#lørdag #mamma #familie #milano #milanorestaurant #milanorestaurantharstad #blackandwhite #blackandwhite #mormor #harstad

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg