Flotte Gulskogen Gård i Drammen.

I dag har jeg vært på Gulskogen Gård sammen med ei venninne og hennes sønn. Også var jentene mine med da. Det var en kjempefin tur. Vi gikk til og fra langs elva. Delvis sol og skyer gjorde at det ble en fin tur for jentene også. Blir litt heftig for dem når det er steksol hele tiden.

Jeg elsker Gulskogen Gård. Det er så fint der. Påfuglene er nydelige. Endene så skjønne. Flotte planter og i det hele tatt..

Jeg har aldri gått i labyrinten, og håpet på å ta en tur i den i dag. Guttungen til venninna mi hadde også veldig lyst. Tenkte at det er best når buskene er så frodige.. men dessverre var labyrinten stengt.

Noen som vet hvorfor?

Gleder meg allerede til neste tur dit 🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#gulskogengård #gulskogen #drammen #påfugl #ender #natur #vakkert #mops #hund #sommer

10 kommentarer
    1. Takk for koselig tur <3
      Morsomt det ene bildet der jentene står og venter på deg samtidig som dem ser ut som dem lurer på å løpe etter oss andre lenger frem 😉 hihi 🙂

    2. http://www.ingafoundation.org/ Er den nyttigste organisasjonen JEG har kjennskap
      til .den beskytter skog,folk og jord, ett kinderegg. har ikke lest så mye om den
      siste 15år,så pleese spre på sos.medier .den sprer frø og kunnskap om ingatreet
      til regnskogens utkanter .treet plantes i rekker, mellom dem dyrkes det, røtter
      beskytter mot erosjon, kvist brukes til brensel/kompost og blader legges over
      frø/jord,beskytter mot tørke og gir næring. men de trenger penger(staten burde
      sponset) Takk til bloggeier for publisering

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg