Utsikten hos mamma – juni 2017

Dette fine været som er nå minner meg om den siste turen jeg hadde til Harstad for noen uker siden. Det er byen hvor jeg jeg vokste opp.

Og den dagen jeg ankom med flyet på Evenes og ble kjørt inn til Harstad var det så fint som jeg aldri kan huske det har vært på noen av de andre turene når jeg har besøkt Hinnøya.

Denne siste turen var jeg nordpå i anledning min mormors begravelse. Og selv om det var trist, så ble selve turen fin, og jeg knipset en del bilder.

Det øverste bildet her har ikke jeg knipset. Det er gammelt, og jeg vet ikke nøyaktig hvor gammelt. Men bildet er av Solstien, borettslaget jeg vokste opp i. Vi bodde helt øverst, og over oss var det bare skog og flott natur. Noe som etterhvert ble ødelagt. Men artig å finne dette bildet og minnes hvordan det en gang var. Jeg elsket være i skogen, plukke blomster, klatre i trær, bygge hytte, jakte på og løpe etter elgen…

Resten av bildene knipset jeg nå tidligere denne måneden. Bilde 2 og 3 er utsikten hjemme hos mamma. Det siste bildet er på vei til Harstad fra flyplassen.

God sommer alle sammen!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fjell #hav #øy #øyer #tettsted #litenby #oppvekst #hvorjegvoksteopp #mormor #mamma #solstien #harstad #hinnøya #troms

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg