Hva er galt Sylvi Listhaug?!

Pride uken er over. Og vi dro hjem fra Oslo søndags formiddag med et smil om munnen. Men jeg klarte ikke helt å slippe taket på en kommentar jeg fikk i bloggen i løpet av denne uka. Kommentaren lød slik:

Jeg prøver å forstå denne pride paraden men klarer det ikke. Jeg er hetero og det er det ingen som har noe med. Det er privat. Så hvorfor er homser så fryktelig offentlige og pr-kåte?? Er det virkelig umulig for de å holde kjeft og leve livet sitt privat? Hva får disse tullingene til å springe rundt å nærmest rope “jeg liker å knulle menn i rumpa! Jeg har en hjerneskade! Gi meg oppmerksomhet, se på meg, se på meg!!!”. Hvis voksne menn vil kle seg i dameklær og suge pikk så gjør det, men det må da gå ann å gjøre det hjemme og ikke nedover hele Karl Johan. Jeg tror ikke homser forstår at de motarbeider seg selv. Jo mer støy dere lager, desto mer drittlei blir jeg og mange andre. Og hvordan skal vi kunne ta dere seriøst når dere går rundt i Oslos gater og ser ut som klovner, frivillig? Jeg sier som jeg bestandig har sagt, jeg har ingenting imot homser så lenge de er gravd minimum 2 meter ned. Kravstore, selvforherligende, selvopptatte drittfolk.

Fredrik.”

Denne kommentaren viser at vi er ikke kommet så langt i Norge som så mange tror. Og nettopp derfor eksisterer paraden og PRIDE. Jeg hører stadig folk si at de homofile har det så flott i Norge nå. Det er ingenting å klage på her. Men sammen med denne kommentaren, og fem anmeldte overgrep og voldssaker mot homofile i Oslo, under nettopp priden, det understreker mitt utsagn.

Som jeg har gått ut med i tidligere blogginnlegg så er det et økende problem at det flytter innvandrere til Norge som tar med seg sine ‘ukulturer’ hit fremfor å bli integrert i vårt samfunn hvor vi har andre lover og regler, annen moral og holdninger. Norge er i 2017, og setter kjærlighet høyt. Særlig det å ha respekt for hverandres kjærlighet. Men som sagt så gjelder det ikke alle norske, det sier seg selv når en som heter Fredrik greier å sende meg en slik kommentar. Noen få i fra vårt eget samfunn henger ikke med. Og i tillegg har vi et økende problem med islam, islamister, muhammedanere og også muslimer.

Link: Homofil Motstand.

Link: Trakassert av innvandrere.

Link: Norge 2070.

En annen ting som hendte under priden var at jeg fikk se en kort video med Sylvi Listhaug. Og den fikk meg til å reagere. Jeg har selvfølgelig tidligere hørt om at hun ikke har samme syn og verdier som de 30 000 som gikk i parade i Oslo i helga, eller som de enda flere tusen, deriblant meg, som så på paraden og applauderte den og dens budskap. Jeg har aldri tenkt så mye over hva Listhaug mener om dette, og hva hun formidler fra prekestolen om temaet, da jeg aldri hadde hørt henne komme med slike kjærlighetsløse og tilbakesatte holdninger selv.

Nå har jeg altså hørt henne selv. Videoen viser hennes uttalelser fra en tale i 2009, og en tale i 2017.

Link: En hilsen til de homofile fra Listhaug.

Det var skuffende å se og høre selv. Jeg og mange andre homofile er blant de som støtter Listhaug som innvandring- og integreringsminister her i landet. Og vi synes hun gjør en kjempebra jobb. Men hva er det hun har imot oss homofile? Hva har vi gjort galt? Hvorfor går hun ut med slike holdninger fra hundrevis av år tilbake?

Når hun stemte imot den nye ekteskapsloven, så stemte hun mot kjærligheten. Og dette med barnas rettigheter.. fortjener de ikke foreldre som elsker en, og som elsker hverandre? Er ikke det viktigst? Tror hun ikke at homofile har familieverdier? Tror hun ikke homofile kan oppdra barn til å bli snille, gode, respektfulle, arbeidende, sympatiske, empatiske, sterke og omsorgsfulle mennesker?

Og hva er greia med å rakke ned på hvor mange foreldre et barn har i homofile forhold? To fedre og en mamma. To fedre og to mødre. Whatever.. “Konseptet” er jo heterofilt. “Mine, dine og våre barn”. Ei venninne av meg har fem barn med fire forskjellige menn. To av disse mennene har også barn med andre kvinner. Det blir en del mødre og fedre. En annen venninne har tre barn med tre forskjellige menn, to av dem har også barn med andre damer. Min søster har to sønner, de har også forskjellig biologisk far.

Og se på hvordan Norge har lagt tilrette for barn som havner i vanskelige situasjoner. Det er biologiske foreldre. Foresatte. Avlastningsforeldre. Beredskapsforeldre. Fosterforeldre. Adoptivforeldre. Og mange av disse barna sendes frem og tilbake mellom disse.

Og hva med (den økonomiske) støtten staten gir til fosterforeldre kontra biologiske foreldre?!

Det er vel heller barnevernet som bør reorganiseres, før en går til angrep på foreldre allerede før de er blitt foreldre!

Og hvordan blir det for Listhaug selv. Hvis hun og mannen ender opp med å gå fra hverandre. De finner ut at det beste for barna er at de som foreldre må skille lag fordi de lever i et kjærlighetsløst ekteskap. Hva da? Hva hvis dem da finner seg nye partnere som dem forelsker seg i? Hva hvis Sylvi Listhaug selv finner seg en ny mann, en stefar til sine barn?

Og hva hvis Listhaugs barn selv er/blir homofile?

Hvorfor er dette med foreldre bare tema, og ansett av enkelte som problem, når de som omtales er homofile? Homofili er ikke smittsomt, en kan ikke påvirke noen til å bli homofil. Men man kan oppdra barn til å bli fantastiske mennesker med sine verdier, holdninger, sin moral og sin endeløse kjærlighet. Uansett legning!!

Og et tredje kjønn. Hva er galt med at den gruppen mennesker føler seg elsket og inkludert?

Jeg støtter Listhaugs innvandrings og integreringspolitikk. Hun beskytter landet sitt. Hun beskytter kvinner i Norge mot stadig økende diskriminering og voldtekter. Hun beskytter homofile mot økende trakassering, hets og vold fra islam og ukulturer. Det veier mye. Og for meg og en stor andel prosent i Norge, er det viktigste å ta vare på landet vårt, våre holdninger, vår kultur, og ikke minst kjærligheten vi har, og respekten for kjærligheten til hverandre.

Så det jeg vil vite nå, er om Sylvi Listhaug har slike holdninger i dag?! Jeg håper ikke det. For jeg ønsker å fortsette å se på Listhaug som en som tar vare på oss, våre verdier, vår kjærlighet og vårt land.

Respekt eksisterer bare når den er gjensidig.

Håper noen kan hjelpe meg å nå fram til Sylvi Listhaug med dette, slik at jeg får svar. Ikke bare jeg, men tusenvis av oss norske folk. Vi mennesker, barn av Norge.

Takk!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#pride #osloprideoslo #homofili #homo #legning #homohat #homohets #overgrep #vold #voldtekt #innvandring #innvandrere #ukultur #islam #islamisme #muslimer #islamister #diskriminering #trakassering #sylvilisthaug #listhaug #innvandringsminister #integreringsminister #minister #integrering #norskkultur #homo #foreldre #homofileforeldre #hetrofileforeldre #ekteskapsloven #ekteskap #skilsmisse #separasjon #barnevern #avlastningsforeldre #beredskapsforeldre #fosterforeldre #adoptivforeldre #politikk #ettredjekjønn #tredjekjønn #menn #kvinner #holdninger #kjærlighet #respekt #norge #norge2017

6 kommentarer
    1. Helge Sæther: Hahaha.. idioter leker best sammen, alene er dere ingenting! For en tufs, snakker om propaganda, masse løgn, vrangforestillinger og hat. Patetisk!!

    2. Merkelig at hun har en holdning som minner mye om holdningene til de hun ønsker å holde ute av landet… hvis det da fortsatt er slik at hun mener det samme som hun gjorde i 2009.
      Forferdelig å lese om overfallene i Oslo på lørdag-det gjør meg så inderlig sint og lei meg, en fantastisk flott dag-ødelagt av mennesker med snevert syn, med et syn som hører middelalderen til-mennesker som ikke bryr seg om hva som FAKTISK er lovlig og ikke i vårt land.
      Vi lever i 2017- all kjærlighet er like mye verdt!

    3. Kunne ikke vært mer enig med deg! Det er også rart at folk tror omsorgsevne bestemmes av om man er homo eller hetero!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg