Smeller det her snart!!?

På nettet står det at Drammen stasjon ble evakuert pga et funn av en handgranatlignende gjenstand. Det står også at stasjonen er åpnet igjen etter funn av en håndgranat.

Jeg gikk forbi stasjonen for et kvarter siden da sto der flere ambulanser og politibiler utenfor, og masse publikum rundt.

Det første jeg hørte om dette var da jeg satt på venterommet hos ørelegen min klokken 14:20, og en av de ansatte sa at det var ringt inn bombetrussel.

Mye rart…

Smeller det snart her??

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#drammenstasjon #togstasjon #drammentogstasjon #evakuert #evakuering #bombe #granat #handgranat #bombetrussel #drammen

7 kommentarer
    1. Politiet melder at det er en falsk håndgranat.
      Håper allikevel de får tatt vedkommende som satte den fra seg-dette ble jo en stor operasjon og mye forsinkelser osv (og heldigvis at det ble tatt så alvorlig!)

    2. Jævla drittsekker! Ja, det smeller vel snart. Venter på et attentat her jeg bor, fordi her er det mange (integrerte) innvandrere, som er hyggelige og vanlige. Men på toppen her er det en moske, og til og fra denne vandrer det en haug med spøkelser. Det ulmer og syder, og kommer helt klart til å smelle. Men Gud vet hvor og fra hvem. PST mener at misnøyen i folket er en verre terrortrussel enn IS for tiden, og det forstår jeg…. Og gråter. Og lurer på om jeg kanskje skal flykte til Kreta f.eks.

    3. Hanne: Terapeuten min kom nettopp hjem etter tre uker på Kreta, der var de plaget med strømbrudd og dødsfall pga varmen. Vært oppi 50 grader der. Greit å slippe burka da. Men noe er det uansett hvor en er. Jeg har selvforsvarsspray, balltre, kastekniver, kokkekniv og solkrem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg