Søndag

Aldri mer!

Aldri mer, aldri igjen. Jeg husker det var noe vi brukte si til oss selv og hverandre, den gang i tenårene dagen etter en kveld på fylla. Jeg husker jeg syntes det var så dumt utsagn, fordi kort etter så var det på igjen. Så jeg sluttet å si Aldri mer, jeg sluttet å tenke det. Til i dag. Jeg tenkte det, men jeg sa det ikke.

Klokken 19:00 i går åpnet vi flaska. Snuppen min og jeg. Vodka. 40% alkohol. Der var bare noen få drinker igjen, så når den var tom så åpnet vi en ny flaske. Vi fikk besøk av noen venninner. Så det ble noen drinker til. 60% alkohol. I tillegg drakk vi noen Sierra Tequila Gold. Vi hadde det veldig moro. Passert midnatt dro vi ut på byen. Venninna mi fra Vadsø og jeg var ute til det stengte.

Yupp, det er sjeldent, men når jeg våknet i dag morges hadde jeg skallebank. Skikkelig velfortjent dundrende skallebank. Jeg tenkte Aldri mer, men jeg sa det ikke. For er det noe jeg kan love så er det at neste helg, neste helg kommer jeg til å drikke meg full igjen!

Hahaha..

Søndager.. lol 😉

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#alkohol #vorspiel #fest #fyll #uteliv #helg #skallebank #søndag

2 kommentarer
    1. Dårlig trøst, men jeg har også vært lodden i dag, og vi skulle få 8 gjester på grilling! Har overlevd 😀 God bedring til oss <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg