Jentene mine ❤

Nå er det lenge siden jeg har lagt ut et innlegg som rett og slett bare handler om jentene mine, Ella Madonna og Ariel Madonna. Jeg nevner dem titt og stadig, men som sagt, det er en stund siden det har vært helt og holdent dedikert dem.

I dag har dem vært med meg på shopping, først til Strømsø senter. Deretter på Dags Marked, så gikk vi en tur via Rundtom før vi gikk hjem.

Vi tok noen hvilepauser i skyggen et par steder. Det er varmt for små mops. Men tåler det hvis man tar hensyn til det.

Ella og Ariel er fantastiske, ord kan ikke beskrive hvor gode dem er, hvor mye dem betyr for meg, og for snuppen min.

Når vi kom hjem etter shopping og tur så var vi litt i hagen. Vanligvis bruker dem løpe rundt som gærne etter hverandre når jeg slipper dem løs i hagen. Men når det er 23 grader i skyggen og vindstille. Da gidder man ikke gjøre mye i sola. Ikke leke engang 😜

Så da var det bare å gå inn og legge seg. Plutselig er det bare deilig å ligge på gulvet liksom, hahaha..

En pust i bakken, nesten sånn bokstavelig talt..

I dag har jentene fått FlinkBisk pakke fra Zentio. Denne pakken er et høydepunkt hver måned. Ella kikker på meg, spørrende, om det er noe der hun kan få med en gang?!

Dem er ivrige, og hele familien er veldig takknemmelige for disse pakkene. Stor stas! Ser dere Ariel spør om jeg kan åpne noe?!

Klart dem fikk seg noen godbiter 😜

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ellamadonna #arielmadonna #mops #ella #ariel #hund #flinkbisk #zentio #familie #jentenevåre #jentenemine #drammen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg