Voldtatt av vakt på utested!!?!

For en tid tilbake siden, en lørdagskveld tror jeg, så endte jeg på et utested her i Drammen. Og når det stengte og lokalet var tømt, så spurte ei dame jeg kjenner, hun spurte meg om jeg kunne holde veska hennes mens hun var på do. Joda det var greit. Jeg holdt veska, og hun gikk inn igjen. Hun var ganske full, kanskje fullere enn jeg hadde fått med meg, siden jeg var ganske full selv. Dørvakta hadde et par timer tidligere på kvelden bedt meg og en kompis ta vare på henne fordi han mente hun var overstadig.

Kompisen min og jeg bare blåste det bort. Hun er voksen sa vi, hun kan ta vare på seg selv. Og så lenge hun er inne på dette utestedet så kan det jo ikke skje så mye. Og så lenge hun får lov å være der, og dem gir henne servering, så blir vel det utestedets ansvar å passe på. Dem kan jo ikke legge ansvaret over på gjester som er ute og drikker selv.

Anyway. Jeg ble stående utenfor en stund, og syntes det tok litt vel lang tid. Jeg kjente på døra, og den var ikke låst. Så da gikk jeg inn på stedet, og videre til dametoalettet. Der fikk jeg se noe som har satt seg på netthinnen. Noe jeg skulle ønske jeg aldri skulle sett, eller heller at det aldri hadde skjedd.

Den samme vakta som hadde bedt kompisen min og meg å ta vare på henne var over henne. Oppå toalettet. Mellom beina på henne, med buksen nedenfor rævva.

Jeg bare; hva faen!!?!

Han var snar og røske på seg buksen. Og så forsvant han ut derfra uten å i det hele tatt se på meg. Han så ned i gulvet da han passerte meg, og forsvant.

Jeg prøvde snakke til dama, hun fikk kledd seg, men ville ikke snakke med meg. Hun sa noen ord, men jeg husker ikke hva. Jeg husker bare at hun var på gråten. Og løp ut fra toalettet.

Jeg gikk etter og kom ut i lokalet der vakta ryddet bord eller noe. Hun fulgte han i lokalet å prøvde å snakke med han, men han ville ikke. Men jeg hørte han si noe så kvalmt som: “takket være deg må jeg på legevakta i kveld å teste meg”. Jeg prøvde snakke til henne, få henne med ut derfra, men hun ga seg ikke, hun skulle prate med vakta.

Jeg gikk ut og satte meg og ventet. Noen minutter etter kom hun etter. Hun satte seg ved siden av meg og var panisk, på gråten og hyperventilerte. Hun hadde et angstanfall. Panikkangst. Jeg pratet så rolig som jeg kunne til henne og holdt rundt henne. Fikk henne ‘ned’. Så dro vi derfra. Hun til sitt, jeg til mitt.

Jeg hørte ikke noe fra henne dagen derpå, så jeg sendte henne melding kvelden derpå. Jeg fikk til svar at der var alt bra. Som om ingenting hadde hendt.

Jeg møtte henne dager etterpå og tok meg en prat med henne. For i ‘min verden’ var dette noe som må prates om. Hun fortalte at hun husket ikke hva som hadde hendt. Fullstendig blackout. Så jeg fortalte henne akkurat det jeg har skrevet her i innlegget nå. Hun forsikret meg om at uansett hvor full hun var, så hadde ikke den ‘episoden’ skjedd frivillig fra hennes side.

Når hun fortalte det. Og at jeg visste at denne vakten hadde bedt kompisen min og meg å ta vare på henne tidligere fordi hun var overstadig. At han fulgte etter henne på do etterpå, mens han var på jobb som dørvakt, og skulle ha/hadde “sex” med henne. Dette var et overgrep. Seksuelt overgrep. Muligens voldtekt.

Så jeg tok kontakt med eier av utestedet, som jeg har kjent i mange år. Informerte om hele hendelsesforløpet. Og han tok kontakt med daglig leder. Vakten fikk ikke jobbe der mer, og måtte ‘jobbe’ et annet sted ut oppsigelsestiden. Et sted der dem vanligvis ikke har dørvakt fordi det er så lite og oversiktlig. Der kunne han ikke finne på noe lignende.

Daglig leder anbefalte også å anmelde dette. Men en person som ikke husker. Enten på grunn av for mye alkohol, eller pga fortrengelse, har lite å fare med i forhold til en eventuell anmeldelse. Og det er lite hensiktsmessig at jeg anmeldte. Jeg var jo ikke offeret. Og det ville uansett bare blitt en påstand. Men jeg kunne få han fjernet fra stedet slik at han ikke kunne utnytte noen fulle jenter der flere ganger. Det gjorde jeg for hun dama, og det gjorde jeg for alle jenter og damer i fremtiden. Det var intensjonen ihvertfall.

På Facebook så jeg at hun dama sjekket inn på et annet utested i byen. Ved flere anledninger. Noen uker, og kanskje en måned, eller to etterpå. En tid etter hendelsen. Og flere bekjente anbefalte stedet som et bra sted å gå ut her i Drammen. Så en lørdags kveld dro noen venner og jeg til denne populære uteplassen vi hadde hørt om. Og jeg kan love jeg ble mer enn passelig satt ut da jeg så hvem som var dørvakt der.

Den samme vakta fra det andre stedet!!

Bare en uke, eller to, eller tre.. uker etterpå sjekket hun dama inn på det stedet igjen sammen med et vennepar jeg kjenner. Bilder på Facebook og greier. Og ikke lenge etter det prater jeg med en av dem hun sjekket inn der sammen med. Og jeg ble fortalt ordrett at hun dama hadde ‘kastet seg rundt halsen på vakta’.

Jeg fikk sjokk!

Etter det sendte jeg melding til hun dama. Jeg begynte å betvile det jeg hadde sett. Hvem kaster seg rundt halsen på noen som har prøvd å seksuelt utnytte en, en som har prøvd å voldta??! Meldingen ble kanskje litt feil, fordi jeg spurte henne hvorfor hun løy til meg. Og det kan jeg ikke si at hun gjorde. Men å kaste seg rundt halsen på sin overgriper, det er MER enn spesielt!!

Jeg angrer ikke på at jeg meldte fra til eier, for jeg står fast med at ansatte på utesteder ikke skal sjenke folk overstadige, og jeg står fast med at ansatte ikke skal følge etter gjester inn på toalettene og ha sex med dem. Og jeg står fast med at ansatte ikke skal hetse gjester med at “takket være deg så må jeg på legevakta i kveld og teste meg”.

Jeg kjenner til vakta fra før, og han er en drittsekk. Han har blant annet skrevet sjikanerende nedsettende kommentarer om meg på Facebook med referering til min seksuelle legning. En annen ting er at han har dame og er i fast forhold.

Så etter den meldingen jeg sendte hun dama så har hun bevisst unngått meg. DET er ikke noe jeg innbiller meg. Det merket jeg godt på all hennes adferd, ikke bare in real life, men på Facebook og sosiale medier i det hele tatt. Snuppen min merket det, og bemerket det. Andre venner også, UTEN at jeg har fortalt noen om hendelsen eller noe.

Så nylig møtte jeg henne. Og fikk henne i prat. Og det endte med at jeg fikk forståelsen av at hun ville jeg skulle føle meg dum. Så lenge hun ikke husket noe, så hadde det ikke skjedd. Hun hadde snakket med vakta, og han hadde visst latet som om at han såvidt visste hvem hun var. Så da kunne det jo være at jeg hadde diktet alt opp??!! Hun sa ikke det, men formulerte seg slik så jeg skulle sitte igjen med følelsen av å bli gjort til en løgner. Hun stilte faktisk spørsmål med at jeg hadde tatt affære uten henne?!! Vi kunne gjort det sammen??!!

Nå har jeg tenkt og tenkt på dette.. og jeg synes hele greia er psyyyyk!! Og hvordan skulle vi ta affære sammen??? Hun husker jo ingenting sier hun, og det står hun ved!!!

Jeg ble som barn utsatt for seksuelle overgrep, og jeg ble som voksen utsatt for et voldtektsforsøk av en gærn sprøytenarkoman!! Er det noe jeg aldri kommer til å gjøre er det å kaste meg rundt halsen på noen av dem. Derimot, hadde jeg trodd på himmel og helvete, så hadde jeg ønsket dem rett til helvete!!!

Og at jeg tok affære.. som sagt, det var for henne, og alle jenter og damer i framtiden som risikerer å bli utnyttet på den måten av denne personen.

Om jeg ikke kunne anmelde han, få han straffet og fengslet. Så kunne jeg jo gjøre folk litt mer bevisste, og forsøke få han vekk!

Jo flere som sier i fra, desto større sjanse er det å få han stoppet!

Har jeg rett? Eller er jeg den som har et helt føkka syn på dette?

Hva mener dere?

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#utesteddrammen #utested #alkohol #dørvakt #overstadig #overstadigberuset #angst #angstanfall #panikkangst #blackout #seksuellutnytting #seksueltovergrep #overgrep #sex #voldtekt #overgriper #drammen

8 kommentarer
    1. Overgrep og lignende hendelser skal og bør sies ifra om. Vi skal ikke finne oss i at noen tar seg friheter med kroppene til folk.
      Jeg forstår at hun ikke ville anmelde fordi hun ikke husket, men det jeg absolutt ikke forstår er hennes oppførsel mot denne dørvakten i ettertid. Selvom jeg vet at det foregår mye slikt. Altså, overgriper gjør seg kanskje uunnværlig på en eller annen måte (f.eks ei jeg kjenner som har kontakt med sin far selvom han har utført utallige overgrep-hun er narkoman og “lener seg” på de som tilbyr mat og seng osv)
      Uansett-vi må ikke være redde for å si ifra når vi ser at noe galt skjer.
      Vi må tørre å vise omsorg og medmenneskelighet mot de som blir utsatt for urett. <3

    2. Når du har sett at vakta har hatt sex med henne så bør det holde. Vakter har ikke lov å ha sex med overstadige gjester. Å ha sex på jobb med kunder og klienter er generellt veldig forbudt. Han utnytter situasjonen. Noen jenter er nok veldig lette å få pult på når de er drita nok, kanskje ikke absolutt mot sin vilje, men ikke noe de ville ha gjort ædru. Er hun blitt forelsket i han liksom? Trur jeg hadde tatt en tlf til myndighetene eller hans overordnede og uttrykt min bekymring.

    3. Jeg tenker at hun ikke hadde så lyst å fortelle deg at hun hadde gjort dette frivillig, sånt er jo litt flaut å bli tatt i. Personlig så syntes jeg lager mye ut av ting som ikke kan bevises, å ødelegge en annens rykte om voldtekt er veldig drøyt. Jeg ville nok tatt en runde å unskyldt meg til både eier og vakt, evt andre du har sagt dette til. Det kan være du reagerer slik fordi du selv har opplevd overgrep, men for meg så er det som sagt litt i overkant når det ikke finnes bevis på at det faktisk ikke var frivillig fra hennes side..

    4. HET: Ja, det er oppførselen i ettertid som setter meg mest ut. Og ikke bare mot vakta, men meg også. Hvis denne dama har barn, og når dem blir gamle nok, ville hun da at dem skulle møtt på samme karen?? Er det så ille at jeg prøvde p fjerne han fra utelivsmiljøet i byen her?? Får det ikke til å henge på greip. Fu sier noe angående det ‘å gjøre seg uunnværlig’.. kanskje det er noe jeg ikke ser…?

    5. Fy fan jeg blir så forbanna 😡 noen tror dem kan ta seg til rette, stakkars jente som sier hun ikke husker noe, men fra egen erfaring så kommer hun til å huske det etter en stund.. selv om at man har vært overstadig beruset så skal man ikke ta å voldta noen. Jeg får virkelig veldig vondt og kjenner at denne angsten kommer snikende siden jeg er et voldsoffer selv etter flere voldtekter jeg ble utsatt for i Harstad og Bodø da jeg var ung.. tro meg at hun kommer til å huske den hendelsen, men det kan ta mnd, år før det kommer frem i bevisstheten hennes.. Roger Endre du er en utrolig snill og grei kar.. vi har flere felles venner i Harstad og tror noen fra Bodø også. Hadde alle vært som deg da hadde verden vært mye mye bedre..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg