Norges Avskum!!

For det mener jeg. Jeg har aldri vært borti maken til samling av idioter og ufølsomme grautskaller!

Av ren nysgjerrighet meldte jeg meg inn i Mannegruppa Ottar for noen uker siden. Det etter noen henvendelser fra medlemmer i gruppen som kontaktet meg og fortalte at noen hadde lagt ut et av mine blogginnlegg i gruppen. Og gjorde narr av meg.

Jeg meldte meg inn, og kort etter ble jeg godkjent av administrator. Jeg fant innlegget det var snakk om, og i kommentarfeltene under slengte disse ‘mannfolka’ kommentarer som bar preg av at de har behov for å hevde seg. Dårlige selvbilder og et liv i ensomhet. Fjotter som skal tøffe seg. Bare det at de er så langt fra tøff som det går an.

Gruppen har tre administratorer som må godkjenne innlegg før dem legges ut i gruppen. Jeg forsøkte legge ut et innlegg om organisasjonen ‘Barnas Trygghet’. Organisasjonen er til for å få fjernet seksuelle overgripere og pedofile fra internett, og fra samfunnet. Jeg tenkte at det burde jo være noe alle fornuftige menn burde støtte.

Men nei, innlegget ble ikke godkjent.

Å legge ut sitt eget seriøse blogginnlegg er ikke godkjent. Men man kan legge ut andre sine blogginnlegg, for å hetse og gjøre narr av bloggeren.

Disse tre administratorene er de største idiotene i gruppa, det sier seg selv når en ser på hva de faktisk velger å legge ut i gruppa.

Jeg har skrevet om det tidligere, gruppen inneholder mye homohets, de elsker å gjøre narr av kortvokste og dverger. De er mer opptatt av pikk enn homofile er, og legger stadig ut bilder av for eksempel transer som blotter store kjønnsorgan. Noen tar bilde av barna sine som støvsuger mens de selv sitter og ser på og drikker øl. Kjempefestlig! baaaah..

Alt dette godkjenner disse tre administratorene. Fredrik, Håvard og Kay.

Gruppen skryter av å ha samlet inn en del penger til veldedighet. Det ble vel mest gjort for å se bedre ut utad etter at flere medlemmer hadde blitt anmeldt for å plage og drapstrue unge jenter.

De må bare samle så mye penger de klarer til både den ene og den andre saken. Den ene handlingen rettferdiggjør ikke for alt det andre!!

I går godkjente de en tråd som var en hyllest til ABB, massemorderen. Vedlagt bildet dere ser øverst i innlegget her. Det var helt avskyelig og respektløst. Der var et par fornuftige sjeler som da fra at det var ikke greit. Men for de tre administratorene og ti moderatorer var det mer enn greit. Kommentar etter kommentar med vitser og barnsligheter som ikke hører hjemme noen steder. Voksne menn som oppførte seg som om de var 14 år og ikke visste hva det var snakk om. Jeg sa fra og ble kastet ut av gruppen fordi jeg skrev at jeg skjønte godt hvorfor trådstarter er singel, og hvorfor flere i tråden er det. Altså, hvem vil vel være sammen med noen som synes massemord og barnedrap er morsomt? Hvem vil vel være sammen med noen som er så til de grader respektløse og dumme?

Intet tap for meg å ikke være med i den gjengen. Det hadde jeg heller ingen intensjon om å være. Og min lærepenge for å ha meldt meg inn i gruppen fikk jeg med å se hvor enormt kvalm disse “mannfolka” gjorde meg. Æsj! Avskyelige mennesker!!

Da jeg ble fjernet fra gruppen hadde hyllesten fått over 300 likes.

Den gruppa bør virkelig bli fjernet. Idiotene påvirker hverandre, som igjen påvirker samfunnet ellers. Og vi trenger ikke noen som beveger seg rundt i samfunnet her og synes det er morsomt hva ABB gjorde!

Takk!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mannegruppaottar #ottar #lavmål #abb #andersbehringbreivik #massemorder #utøya #breivik #regjeringskvartalet #bombe #fjotolf #idioter #avskum #fjernmannegruppaottar

PS: Hvis denne Ottar-gruppen ikke har noe å skjule, så kan de jo bare åpne gruppen. Trenger jo ikke være lukket hvis de mener at det de legger ut i gruppen ikke er som jeg beskriver det her i innlegget mitt.

12 kommentarer
    1. Som jeg prøvde å si for en stund siden: Ottar er en kvinnegruppe. De som har laget en avart med samme navn er antagelig pyser som trenger å gjemme seg under mammas skjørt – eller de er særdeles fantasiløse!

    2. Hanne: De er så lavmål, og de som prøver unnskylde det som satire eller humor, de har ikke mye mellom øra. Denslags satire kan vente til de som var på Utøya har passert hundre år. Noen av de barna som var på øya sliter noe jævlig enda i dag, og noen av dem kommer kanskje alltid til å gjøre det. Og DET er ikke morsomt!

    3. Faktum er at vi vet ikke om det var ABB som faktisk var på ferde på Utøya eller om det var falsk flagg. Aksjonen var så omfattende at jeg har vanskelig for å se at en mann alene kunne rukket både å bombe regjeringskvartalet OG skyte vilt rundt seg på Utøya. Det ser mer ut som en profesjonell aksjon utført av skarptrente menn snarere enn av en dustemikkel med et vaklende selvbilde i behov av annerkjennelse. Barn eller ikke barn. AUF fremstår for meg som pøbelpakk, så av meg får de ingen medlidenhet. Men døden er for god for dem, så jeg kaster ikke bort tid, penger, krefter eller ammo på dem. Norge fikk sin sårt etterlengtede alvorsdag å minnes og slenge opp minnesmerker over. Latterlig! Latterlig hele Norge. Ved krigsutbruddet var det en som fløynen Gloceister Gladiator jager fra Kjeller til Gansvika der han skjulte flyet under en presenning. Når desertørene kom tilbake fra London, fikk idioten tapperhetsmedalje. Vræææææl (panneklask). Norge virker til å ha et umettelig behov for alvorsdager å markere med bøyde hoder og snurpete munner. Vel det kommer flere slike dager, og de blir verre. Jeg kommer ikke til å ha noe med det å gjøre, og jeg skal ha byttet statsborgerskap før det skjer. ABB = the fallguy. Hvordan visste AUF sjefen når det var på tide å fra en norsk en og stikke av? Funder på det.

    4. Å kalle seg “mannegruppa” Ottar er så fantasiløst at jeg bare kan synes synd på disse småjentene, som ikke ble akseptert av storesøstrene sine! (ler meg i hjel)

    5. Kommentar til Frk. Ekhøy: Du har selvfølgelig helt rett. Og det var ikke noe Holocaust under annen verdenskrig, Hitler stod ikke for utryddelse av en eneste jøde – og det var JEG som drepte Paul Mc Cartney. Og jorda ER flat!!!!! hahaha

    6. Bjørn Ekhøy:
      Wow! Måtte lese innlegget ditt to ganger for å se om det var ironi… men du mener jo virkelig d du skriver😳
      Skal ikke rakke ned på deg, for jeg har folkeskikk… MEN jeg anbefaler deg å lese litt bøker (sånne med bokstaver inni), kanskje reise og oppleve verden litt (ikke med nettbuss, men fly, altså sånne som flyr oppi lufta), og slapp av… de kan fly selv om de ikke har propeller👍 OG det er IKKE terrorister på alle flyene!
      Ha en fin oppvekst!

    7. 22 juli 2011 er falsk flagg dekket ganske bra over. De fikk hele oslo til å holde seg inne hele dagen etter bomben i oslo og dermed fritt leide til oppryddning av alt som ikke skulle være der jelt uten at noen kunne se. En mann tillatt og skyte i en time. I dokumentaren sier utøya offre at de kom ut av telling etter 200 skudd. 200 låste skudd. 200 skudd ment for å drepe. En slik krigshandling vet vi alle ikke hadde skjedd om noen ikke lot det skje. Det er på tide at du våkner opp fra bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg