Hat i Norge!

Det er så mye hat i denne verden, og jeg er ikke uskyldig der. Jeg prøver å ikke hate, men det er forferdelig vanskelig.

Sophie Elise, toppbloggeren, har for få dager siden gitt ut en ny singel som heter “All your friends”. Jeg klarer høre den, men er ingen fan, refrenget «suger stinkende baller».

Kort tid etter la hun ut musikkvideo til låten. Den er spilt inn i Lofoten, og med seg har hun en mørkhudet danser. Jeg likte videoen bedre enn selve låten, stedet den er spilt inn er utrolig vakkert, og mannen i videoen hadde noen gode ‘moves’. Jeg hadde aldri trodd at tilbakemeldingene på videoen skulle bestå av hatkommentarer i rasistisk retning. Men tydeligvis er det slik det er blitt. Og blant annet VG har skrevet om dette i dag.

Sophie Elises musikkvideo får rasistiske hatkommentarer:- Det er helt sykt! (VG)

Sophie Elise har selv delt artikkelen fra VG der jeg kommenterte følgende:

“Dette er ikke greit. Men slik jeg ser det viser dette hvor viktig integrering i samfunnet er når det kommer nye landsmenn til Norge. Jeg tror dette er en konsekvens av at veldig mange har blitt utsatt for overgrep, respektløshet og rasisme av de som kommer, og de har så vondt av det at de skjærer alle under en kam. Personlig opplever jeg mest rasisme mot oss nordmenn fra innvandrere, enn andre veien“.

Jeg hører stadig innvandrere som er ufine og rasistiske mot nordmenn. Jeg bor i en bydel av Drammen hvor jeg ser fler mørkhudede enn nordmenn. Men jeg har enda ikke opplevd å se/høre at nordmenn behandler dem dårlige.

I tillegg kan jeg nevne her all homohetsen jeg selv har vært utsatt for av tilflyttede islamister. Min samboer er like utsatt. Venner. Dette har jeg skrevet en del om her i bloggen. Og jeg mener det er nettopp det at vi nordmenn opplever dette så mye nå at det legger grobunn for mye hat. Hat gir næring til hat.

I dag anmeldte jeg to, i mine øyne psykopater, for homohets, hatvold og drapstrusler. Mann og kvinne – begge hvite. Så nordmenn er ikke uskyldige, men så utrolig sjeldne i forhold til innvandrere i forhold til å uttrykke sitt hat i det offentlige. Bare tenk på hvor mange nordmenn vi er i Norge vs innvandrere.

Så hvorfor opplever jeg dette mest fra ‘nye landsmenn’?

En annen ting er at dette paret jeg har anmeldt tydeligvis har enorme psykiske problemer. Problemet med innvandrere er den store andelen islamister som er oppvokst i en kultur med Sharia-lover der homofile skal drepes og kvinner undertrykkes. En lov de mener er over norske lover.

Jeg husker en episode rett etter jeg flyttet hit til Drammen. Jeg gikk på kurs, og læreren min havnet i diskusjon med en av mine islamske medstudenter som mente at alle voldtatte kvinner skulle steines til døde. Min lærer som var kvinne fortalte at hun var selv blitt voldtatt, og prøvde forklare han fornuft. Det gikk ikke inn, han sluttet på kurset og meldte henne for å være vantro og rasist.

Dette gir ikke grobunn for kjærlighet.

Jeg misliker sterkt at denne mannen i Sophie Elises musikkvideo blir utsatt for rasisme og hat fordi han er i en video med en ung hvit jente. Han er profesjonell danser og utfører en jobb. Han er sikkert helt uskyldig i forhold til alt som har med rasisme, homohat og all den dritten å gjøre. Vi vet uansett ikke hvem han er som person, og hat KUN pga farge, det er DRØYT.

Jeg tror også at forskjellsbehandlingen fra politikere og stat også er en årsak. NAV kaster penger etter innvandrere. De får alt dekket, mens vi som er herfra må slite for å få lite eller ingen hjelp.

Det er mange faktorer til dette voksende hatet, og er det noen som bør ta på seg den skylden, så er det ikke vi, det norske folket i gata. Vi kan takke i hovedsak disse politikerne som hyler om at velferdsstaten gjør Norge til verdens beste land å bo i. Så flykter dem selv til andre land og betaler null i skatt til Norge hvis land dem har fylt med nye landsmenn: Brundtland, Jagland og Stoltenberg.

Og dette blir ikke noe bedre med Gahr-Støre i hovedsetet. Tvert imot!

Jeg håper mine bekjente og venner, mørke, lyse, homofile, lesbiske, røde, gule, eller WHATEVER ikke opplever slikt. Jeg vet hvordan det er, og det er IKKE GODT!!

La oss heller bekjempe hva som er årsak til hat. Bekjempe farlige ideologier, kulturer, sekter og annet faenskap. Sørge for at i Norge skal man oppleve integrering og kunnskap. Lære hverandre, og av hverandre.

Jeg tror enda i hjertet mitt at i Norge kan vi få det til. Hvis alle bare våkner nå før det er for sent. La oss ta vare på landet vårt, ta vare på hverandre, og ta vare på kjærligheten!

Takk <3

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#hat #rasisme #homohets #homofobi #sharia #sophieelise #nyelandsmenn #kultur #islam #islamisme #islamister #muslimer #psykopater #nav #stat #vold #hatvold #trusler #undertrykkelse #religion #politikk #sekt #sekter #integrering #opplæring #kunnskap #samfunnslære #nestekjærlighet #kjærlighet #samfunnsorientering #oslo #drammen #norge

Stem Frp!!

Sophie Elise – All Your Friends (YouTube musikkvideo)

8 kommentarer

Siste innlegg