En klassiker du burde se 😜

“Who’s That Girl” er en amerikansk screwball komediefilm fra 1987 regissert av James Foley, med Madonna i hovedrollen. Denne uka for tretti Ă„r siden ble filmen gitt ut og ble utsatt av en bombe med dĂ„rlig kritikk og mottakelse. Kritikere kalte det en av de verste filmene noensinne utgitt, mens andre fant Madonnas komiske timing Ă„ vĂŠre et av hĂžydepunktene. Soundtracket, altsĂ„ filmmusikken, halvparten laget av Madonna selv, fortsatte Ă„ selge over seks millioner eksemplarer verden over og ga oss klassikerne ‘Who’s that girl”, “Causing a Commotion” og “The Look of Love”.

Jeg bryr meg ikke hvor dÄrlig denne filmen gjorde det den gang. Jeg har ikke tall pÄ hvor mange ganger jeg har sett den, jeg synes den er hysterisk morsom, og det vet jeg mange som er enige i.

Vi vet alle at det er en ekte klassiker! 😀

Who’s that girl (Original Trailer)

Who’s That Girl – Madonna (Musikkvideo YouTube)

FÞlg Bunny Trash pÄ MeWe: Link!!

FÞlg Bunny Trash pÄ Facebook: Link!!

#whosthatgirl #nikkifinn #madonna #jamesfoley

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg