Det snakkes enda.. og tusen takk!

At folk prater er ikke noe nytt. Blablablabla.. Jeg vet folk prater om meg. Man får alltid høre om det. Men veldig hyggelig er det at enkelte enda prater om bursdagsfesten min. Det varmer homohjertet!

Jeg er veldig glad for at folk koste seg så mye på feiringen min. Og det er veldig kult å ta en tur på puben nå to uker etterpå og høre folk snakke om denne festen og le. Det er veldig godt å kunne inkludere andre, og bidra til gode minner i deres liv. Helt fantastisk!

Og i går.. noen av gjestene som var bedt til festen min måtte kansellere pga dødsfall i nær familie. Ei venninne som mistet mammaen sin kom i går på en snarvisitt til meg med en pakke og en orkidé i krukke.

Orkidé blomsten er min favoritt blomst. Sammen med vår norske naturs Forglemmegei. Og i pakken var to kule hodeskalle shotglass. Dere ser bildene ja.

Det er herlig å ha slike fantastiske mennesker rundt meg. Og min flotte venninne som kommer med blomster.. var vel egentlig jeg som skulle komme med blomster til deg Siv. Glad i deg!

Tusen takk dere flotte mennesker!!

Ja til livet ❤

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bursdag #bursdagsfest #40år #orkidé #40årslag #gaver #venner #jatillivet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg