Creepy Dad

I formiddag da jeg forlot her hjemme tok jeg elvepromenaden inn til sentrum. Et lite stykke på veien kommer en eldre mann gående med sykkel. Han stirret noe veldig på meg, og det var veldig ekkelt. Creepy!

Det var akkurat etter jeg hadde passert han med bare en halvmeter mellom oss at det gikk opp for meg hvem han var. Det var faren min.

Han så så puslete ut, at jeg kjente han først ikke igjen. Han bare stirret på en ekkel måte, og sa ikke et ord.

Jeg har ikke sett han siden jeg besøkte han på sykehuset 8. mai for tre måneder siden. Den gang hadde jeg ikke pratet med han på tre år, bare sett han i det fjerne ved et par anledninger.

Jeg var innom han to ganger den dagen jeg besøkte han på sykehuset. Snakket med pleiere og fikk vite hva han feilte og at han kom til å bli bra. Pratet litt med han, kjøpte han ukeblader og DAB radio for at han skulle ha det best mulig der han var. Skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det etter alt han har gjort mot meg og min familie, og alle sjansene han har fått. Men, men..

Link: Besøkte min far på sykehuset.

Etter besøket dro jeg på en etterlengtet ferie sammen med snuppen min, mammaen min og hennes samboer. Vi kom hjem, tiden gikk, og livet fortsatte som vanlig. Null kontakt mellom meg og min far. Og det er greit. Jeg vil ikke gi han flere sjanser, jeg unner han å leve sitt liv som han best kan, jeg vil bare ikke ha han inn i mitt liv flere ganger, jeg vet hvordan det ender.

Så var det en kveld (24/6) jeg gikk på puben for å ta meg ei øl. Der ble jeg møtt av dama til faren min og ei venninne av dem. Hun venninna slengte til meg at jeg var en dritt, og at jeg hadde vært en dritt mot faren min og dama hans. Og hun slengte dritt ut av kjeften sin som var verre enn det. Hun skulle bare visst!!

Og der satt dama til faren min rett bak henne og samtykket og slengte dritt ut av kjeften sin hun også.

Link: Ondskap og godhet.

Jeg skal ikke legge ut i dette innlegget om alt jeg har måttet gjennomgå med min far, og alt jeg har gjort for dama hans. Som å hente henne ute i natten når hun er drita full, uten sko, sokker, veske eller vett. Dratt henne hjem til meg, gitt henne mat og et sted å sove.

Så selv etter at jeg besøkte faren min på sykehuset får jeg dritt fra dem. Og fra fremmede fyllik-møkkafolk som dem har fylt med usannheter og dritt.

Nei, takk. Føkk dem!! Er det rart jeg blir uvel når jeg ser både den ene og den andre av dem!! Og ubehagelig var det å møte han i dag på en vei jeg går hver dag. Han bruker ikke gå der. Creepy! Uff!!

Dette ble en rar dag, men bedre etterhvert. Ved bybruen møtte jeg noen gode venner som jeg satt ved vannkanten sammen med en stund før jeg dro på behandling. Etter behandlingen satt vi et vennegjeng på puben og koste oss noen timer. Nettopp kommet hjem jeg nå.

Ha en fin kveld alle sammen <3

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#minfar #pappa #minlillefamilie #trusler #mylittlefamily #ondskap #sjikanering #trakassering #alkohol #fyll #drammen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg