FrP selvfølgelig!!!

Ja og dette mener jeg.

Det finnes ingen politiske partier jeg er enig i alt med, en må veie hva som en føler er viktigst for en.

Jeg holder mer og mer med FrP. Deres politikk vedrørende helse og eldreomsorg, skatt, utdanning, samferdsel og så videre. Det er politikk jeg kan stå for.

Jeg elsker for eksempel at FrP har stått i teten for å få dyrepoliti, og nå forslaget der dyremishandlere skal miste retten til å ha dyr burde vært en selvfølgelighet i dette landet. Men det er kun FrP som vises som pådrivere for at det skal bli vedtatt.

Noe jeg virkelig ikke liker er hvordan FrP ligger etter i forhold til homofile. FrP representerer familie, og FrP representerer Norge. Men har til nå ikke støttet homofiles familierettigheter, som om den som er homofil ikke er en del av familien. En persons familieverdier har intet med legning å gjøre. En homofil person er ikke redd for å vise kjærlighet, ihvertfall ikke en åpen homofil. Mange homofile føler seg unorske i forhold til FrPs politikk. Homofile født i Norge er like norske som sine hetero foreldre, søsken, venner og naboer. Og norske homofile er like stolte av å være norsk i Norge som alle andre norske. Og hadde det ikke vært for enkelte grupperinger og FrPs homopolitikk, så hadde kanskje ikke homofile vært nødt til å kjempe så hardt. Blant annet med å arrangere PRIDE, parader og propaganda.

Men selv om FrP henger etter med sin politikk i forhold til homofile, så stemte jeg på dem ved forrige valg. Jeg bestemte meg brått da en innvandrer i sin grå helt nye Mercedes i sølv prøvde å kjøre på vår lille mopsevalp. Vi reagerte med sjokk, vantro og sinne da det skjedde. Og denne mannen kom ut av bilen med slagvåpen og truet oss med få norske ord, og veldig mange ‘islamske’.

På tross av sin elendige homopolitikk velger ganske mange homofile likevel å støtte FrP. Det fordi at i dag i Norge er islam den største trusselen mot homofile. Islamister ytrer sitt hat mot homofile hele tiden, de ønsker alle homofile døde, og de undertrykker og midhandler kvinner på det groveste. Voldtatte kvinner skal også steines til døde. Å steine noen er islam. FrP er de eneste som har innsett at terror, radikal islam og ekstremisme er en stor trussel for oss alle, og disse banker nå på våre dører, og vi må vokte våre dører strengt.

Stadig oftere får min samboer og jeg stygge tilrop fra innvandrere. ‘Jævla homo’, de viser fingeren og truer med vold. FrP er da, slik jeg ser det, det eneste partiet som prøver å holde oss trygge, og ønsker å ivareta den tryggheten.

Link: Viste fingern, ropte ‘jævla homo’, og truet med vold.

Det beste med FrP er innvandringspolitikken. Jeg er er så utrolig enig i alt når det gjelder innvandring, integrering osv. Og Sylvi Listhaug er virkelig den tøffeste politikeren i Norges historie.

Så med det sagt så kan jeg fortelle at jeg har allerede stemt. Jeg gidder ikke høre mer på Erna og Gahr-Støre. Jeg forhåndsstemte for en uke siden. Og da igjen, selvfølgelig, FrP.

Takk!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#politikk #innvandringspolitikk #homopolitikk #familiepolitikk #samferdselspolitikk #skattepolitikk #dyrevern #valg2017 #helseogomsorg #eldrepolitikk #utdanningspolitikk #islam #ekstremisme #terror #radikalislam #islamister #muslimer #norgefornordmenn #integrering #homopridehomoparade #homopropaganda #familieverdier #regjering #storting #erna #høyre #jonasgahrstøre #gahrstøre #arbeiderpartiet #landsforrædere #sivjensen #frp #sylvilisthaug #listhaug #valg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg