Fullt kjør, men ingen forventninger.

Da er det i gang igjen.. Fullt kjør. Har satt meg på puben nå, med en øl faktisk. Skal unne meg det, og i kveld blir det reker med tilbehør hos venner i nabolaget.

Satser på at det blir litt fyll og moro på kvelden. Jeg får nyte helga så godt jeg kan.

Neste uke har jeg avtale med lege, ørespesialist, røntgen på Unilabs, politi, advokat, narkosetannlege, og til slutt terapeuten min på fredag, som jeg også har vært hos i dag.

I tillegg har jeg noe styr fram og tilbake med tannklinikken i Budapest og NAV. Det er utrolig vanskelig å svelge over alt dette. Veldig belastende. Så terapeuten min, i samarbeid med min lege ønsker å legge frem en erklæring og anbefaling til NAV om midler, altså hjelp til at jeg kan ta meg en ferie lengre enn en uke. Altså fjorten dager eller tre uker for meg selv og slappe av, rehabiliteres.

Jeg har ingen forventninger, jeg vet hvordan de fleste folka på NAV fungerer.

Jeg ser bare fram til den lille uken snuppen min og jeg skal til Alanya, Tyrkia nå i nærmeste framtid. Det kommer til å gjøre utrolig godt!

Nå skal jeg drikke ølen min, og nyte resten av dagen og kvelden 🙂

.

.

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#lege #cfs #osas #terapi #terapeut #spesialister #advokat #politi #nav #ferie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg