Game Of Thrones

Jeg er ganske sikker på at dette må være den beste serien jeg noensinne har sett. Jeg kan ikke komme på noen bedre. Kan du?

Jeg begynte å se da det var kommet så langt som midten av sesong 6. Da begynte jeg på første sesong, og hadde da et GOT-marathon der jeg så alle episodene og seks sesonger. Fucking awsome hele opplegget!!

Da HBO la ut første episode av sesong 7 begynte jeg på nytt med første episode av sesong 1. Og med enda mer iver enn første runden så jeg denne gang alle episodene og 7 sesonger.

Jeg så nettopp sesongavslutningen av sesong 7. Er litt skuffet over at det bare var syv episoder denne sesongen. Det må jeg få si. Men røsk meg i rompehårene så fantastisk bra!!! Fucking AMAZING!!!

Men hva skjer nå? Må jeg vente et år på neste sesong? Og er det sant at neste sesong blir siste sesong??

Ventingen er grusom ☠

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#got #gameofthrones

2 kommentarer
    1. Ååhh alle snakker om det og jeg har så lyst tiø å se det! Gleden var stor da vi fikk HBO gratis gjennom tv-abbonementet. Skuffelsen desto større da jeg brukte 30 min.på å få sett de første 10 min. Pga ræva internettlinje:p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg