På One-Take i Oslo.

I morgen blir en spennende dag. Jeg skal opp tidlig og reise innover til Oslo for å være med på et prosjekt som er annerledes enn alt jeg har vært med på før. Jeg synes det er greit å få være med på nye ting når formen er tilstede og jeg kan.

Altså, jeg skal være med på en ‘OneTake’. Så derfor skal jeg tilbringe dagen i Oslo i et lokale der jeg kan bruke tid på å øve meg på de oppgavene og instruksene jeg får fra leder.

Det hele rundes av på kvelden med å gjøre selve ‘One-Take’n. Så jeg er usikker på om det blir noe blogging i morgen på dagen, eller hvem vet.. kanskje jeg ramler over noe morsomt eller spennende underveis. Men dette prosjektet er spennende nok for min del.

Det blir servert middag to ganger i løpet av dagen. I tillegg vil det være et bord med brødmat, snacks, kaffe og te gjennom hele dagen, som man kan forsyne seg av når man vil. Så jeg tenker jeg skal kose meg underveis med dette.

Nå kan jeg egentlig ikke si så mye mer, er vel heller ikke så mye mer jeg vet. Men jeg gleder meg. Synes det er spennende.

Kanskje jeg kan fortelle litt mer i morgen?! 😜

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!!

#oslo #onetake

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg